حضور نماینده رهبر معظم انقلاب در مناطق سیل‌زده گنبد

تهران (پانا) - حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب عصر پنجشنبه با حضور در برخی از محلات شهر گنبدکاووس در شرق استان گلستان با سیلزدگان این شهر دیدار کرد.

کد مطلب: ۹۰۳۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور نماینده رهبر معظم انقلاب در مناطق سیل‌زده گنبد

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام قمی و هیات همراه در بدو ورود به گنبد، در محله مدرسی و افغان آباد این شهر که ار محلات حاشیه‌ای، محروم و آسیب‌پذیر است، حضور یافت و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم سیلزده را مورد بررسی قرار داد.
نماینده رهبر معظم انقلاب با حضور در بین سیلزدگان، ضمن صحبت و ابراز همدردی با مردم، گلایه ها و انتقادهای آنان از وضع خدمات‌رسانی را نیز مورد توجه قرار داد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ادامه حضور خود در بین مردم آسیب‌دیده از سیل، با حضور در مدرسه کمک جعفربای گنبد که به عنوان مکان اسکان موقت سیلزدگان گنبد تجهیز شده است از نزدیک از نحوه خدمات‌رسانی به آسیب دیدگان از سیل مطلع شد.
نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه حضور خود در گنبد، به بخش شمالی شهر رفت و ضمن بازدید از پل آخوندآباد و با مردم این منطقه دیدار کرد.
در دیدارهای مردمی حجت الاسلام قمی با مردم، وی به عنوان نماینده رهبری ضمن تقدیر از صبوری مردم و دعوت آنها به آرامش، نسبت به پیگیری و حل مشکلات و مسائل آنان قول مساعد داد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران نیز ضمن تاکید بر کمک رسانی به مردم سیلزده، گفت: با کمک های انجام‌شده، به افرادی که منازل آنها قابل سکونت نبوده، اسکان موقت داده شده‌اند و شرایط اولیه و ضروری برای زندگی آنان تامین شده است.
وی خاطرنشان کرد: بازگرداندن زندگی مردم به وضع قبل از سیل، قدری زمان می‌برد و بایستی هم مردم مقداری تحمل داشته باشند و هم در ارائه کمک‌های حاکمیتی و مردمی به سیلزدگان تسریع شود.
نماینده رهبر معظم انقلاب پس از بازدید از مناطق سیلزده شهر گنبد و آشنایی با وضعیت سیلزدگان، برای بررسی دقیق تر اوضاع شهرستان گنبدکاووس در نشست با مسئولان در فرمانداری این شهرستان حضور یافت.
در پی بارش های شدید چند روز گذشته، حدود 25 درصد از شهر گنبد دچار سیلاب شد که با فروکش کردن طغیان گرگانرود و پسرفت آب‌های واردشده به شهر و منازل مردم، این شهر امروز (پنجشنبه) از سیلاب تخلیه شد.
با رفع بحران از شهر گنبد، بسیاری از روستاهای حاشیه رودخانه شهرستان گنبدکاووس درگیر سیل و مشکلات ناشی از آن هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار