ستاد اسکان آموزش و پرورش استان بوشهر در صدد افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران نوروزی است

پانا(بوشهر)_مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : آموزش و پرورش استان بوشهر آماده پذیرایی از همکاران فرهنگی ، مسافران و گردشگران نوروزی است .

کد مطلب: ۹۰۳۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ستاد اسکان آموزش و پرورش استان بوشهر در صدد افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران نوروزی است

ناصر کرمی در گفتگو با خبرنگار پانا ضمن تبریک میلاد حضرت امام علی (ع) و روز پدر و تبریک سال نو به همه هموطنان بویژه همکاران فرهنگی و با آرزوی اینکه سال خوب با سلامتی و شادمانی برای همه مردم باشد بیان داشت : ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با برنامه ریزی خوبی که توسط همکارانمان صورت گرفته آماده پذیرایی از همکاران فرهنگی گردشگر و همینطور هموطنان عزیز می باشد .

کرمی افزود : بمنظور کیفیت بخشی و بالا بردن سطح خدمت به مهمانان نوروزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تجهیز مدارس و رفع مشکلات احتمالی و کمبودهای موجود تلاش و برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته است و آماده خدمت رسانی به مسافران در ایام نوروز 98 می باشد .

کرمی گفت : آموزش و پرورش استان با هدف و ارتقاء سطح ماندگاری مسافران در استان بوشهر تعداد 22 پایگاه در 18 شهرستان و منطقه آموزش و پرورش استان مستقر کرده است .

کرمی تصریح نمود : 2966 کلاس در قالب 393 مدرسه در استان به امر اسکان نوروزی فرهنگیان اختصاص یافته است که تعداد 639 نفراز همکاران به عنوان عوامل اجرایی فعالیت دارند .

ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : استان بوشهر به خاطر موقعیت جغرافیایی خاص و داشتن جاذبه های گردشگری ، ساحل زیبا و طبیعت بکر مقصد شمار زیادی از هموطنان است و ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق آماده پذیرایی از این عزیزان می باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار