پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت آغاز سال نو:

تلاش ما در سال جدید ارتقای منزلت و توانایی نیروی انسانی با رویکرد دانایی‌محوری است

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در پیامی فرا رسیدن سال جدید را به ملت ایران اسلامی به ویژه فرهنگیان استان مازندران تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۰۲۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تلاش ما در سال جدید ارتقای منزلت و توانایی نیروی انسانی  با رویکرد دانایی‌محوری است

متن پیام عسکری نیکزاد به این شرح است:

یا مقلّبَ القُلُوبِ وَ الابصار/ یا مُدبّرَ اللَّیلِ و النَّهار/ یا مُحَوّلَ الحولِ و الاحوال / حَوِّل حالَنا الی اَحسَنِ الحال

بار دیگر دفتر روزگار ورق خورد و با فرارسیدن سال نو، پیام تحوّل و دگرگونی را به ارمغان آورد. با قدوم بهار و در شکوفایی دوباره، فصل سرسبزی و طراوت از سر گرفته می‌شود و پیک ربیع با خود، تازگی، امید و پویایی را به چشم‌ها، هدیه می‌دهد.

در سالی که گذشت با اهتمام و همراهی فرهنگیان، مدیران، کارکنان و تمام دست‌اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت استان، برنامه‌های آموزش و پرورش با تاکید و توجه ویژه به سند تحوّل بنیادین، موفقیت‌ها و دستاوردهای ارزشمندی در طول سال و در حوزه‌های مختلف کسب شد. این موفقیت‌ها، مرهون تلاش و دلسوزی همکاران ارجمندم در سراسر استان، به‌ویژه در مدارس و با همّت معلمان گرانقدر بوده است .در این مجال با قلبی سرشار از فروتنی و اخلاص، از همکاری موثر و همراهی سازنده فرهنگیان و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت استان، تقدیر و تشکر می‌کنم.

اینک در آستانه دگرگونی احوال و فصل بالندگی و شکوفایی، ناب‌ترین شکوفه‌های تهنیت را نثار جامعه فرهنگی، دانش‌آموزان و اولیای محترم استان می‌کنم و حلول سال 1398 و عید نوروز باستانی و ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) را به محضرتان تبریک عرض می‌نمایم. دراین لحظات معنوی، به جایگاه والای شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان ادای احترام کرده به روح بلند امام راحل(ره) سلام و صلوات می‌فرستم.

در سال جدید، با تکیه بر تجربه‌های ارزنده و عزم و اراده همکاران ارجمند تلاش خواهیم کرد تا با رویکرد دانایی‌‌محوری و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سند تحول بنیادین برای ارتقای منزلت کارکنان و توانمندسازی نیروی انسانی ماهر، خلّاق، بانشاط، متعهد و تربیت شهروندانِ فردا، گام‌هایی شایسته برداریم. امید است معلمان عزیز، کارکنان و مدیران، اولیای محترم، نهادهای دولتی و غیردولتی و خیّرین ارجمند ما را در تربیت آینده‌سازانی دانا و توانا و دست‌یابی به اهداف و سیاست‌های آموزش و پرورش مازندران یاری نمایند.

از درگاه خداوند بزرگ، سالی سرشار از برکت و معنویت برای مردم شریف استان، خانواده‌های معظّم شهدا، جانبازان، ایثارگران و همچنین دانش‌آموز و فرهنگیان این دیار سبز، آرزو دارم.

امیدوارم به فضل پروردگار بهارآفرین و در سایه توجّهات ویژه حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و با رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و با همراهی دولت تدبیر و امید در راه پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی موفق و سربلند باشید.

این بهارِ نو، ز بَعد برگ‌ریز / هست بُرهان بر وجودِ رستخیز

رازها را می‌کند حق، آشکار / چون بخواهد رُست، تخمِ بَد مکار !

عسکری نیکزاد

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار