اعلام نتایج مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموز پسر در فارس

شیراز (پانا) - کارشناس مسوول تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی پسران آموزش وپرورش فارس ،نتایج مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموز پسر فارس را اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۰۲۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموز پسر در فارس

خداداد ترابی گفت:در مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموز پسر فارس ، یک هزار و 584 دانش آموز ورزشکاردر قالب 163 تیم از سراسر استان حضور داشتند.

کارشناس مسوول تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی پسران آموزش وپرورش فارس گفت: در مسابقات شطرنج دوره اول متوسطه که با حضور 7 تیم و 48 شرکت کننده برگزار شد، ناحیه 2 شیراز موفق به کسب مقام اول این مسابقات شد و ناحیه یک شیراز و ناحیه سه شیراز نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم این رقابت ها را به دست آوردند.

وی افزود: در مسابقات شطرنج دانش آموزان دوره دوم متوسطه نیز که با حضور 8 تیم و 54 شرکت کننده برگزار شد، ناحیه 1 شیراز، ناحیه 3 شیراز و ناحیه 2 شیراز به ترتیب به مقام های اول تا سوم این رقابت ها دست یافتند.

ترابی گفت: در مسابقات رشته هندبال دوره اول متوسطه پسران فارس ،126 دانش آموز در قالب 9 تیم حضور داشتند که در نهایت دانش آموزان ناحیه 3 شیراز توانستند به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یابند ،تیم منتخب کازرون در جایگاه دوم قرار گرفت و دانش آموزان شهرستان آباده و ناحیه یک شیراز نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

او گفت: مسابقات هندبال دوره دوم متوسطه نیز با حضور 6 تیم و 84 شرکت کننده برگزار گردید که در پایان لارستان به مقام اول و کازرون و فیروز آباد نیز به ترتیب به مقام های دوم و سوم این رقابت ها دست یافتند.

کارشناس مسوول تربیت بدنی پسران آموزش وپرورش فارس به حضور 102 دانش آموز در قالب 17 تیم در مسابقات بسکتبال دوره اول متوسطه اشاره کرد و گفت: تیم های ناحیه3 شیراز، ناحیه4 شیراز و ناحیه 2 شیراز به ترتیب بر سکوی اول تا سوم این رقابت ها قرار گرفتند.

وی گفت: در مسابقات بسکتبال دوره دوم متوسطه پسران فارس نیز که با حضور 17 تیم و 102 شرکت کننده برگزار شد، تیم الف ناحیه 4 شیراز به مقام اول دست یافت ، تیم ب ناحیه4 شیراز مقام دوم را به دست آورد وتیم الف ناحیه 1 شیراز نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

ترابی گفت: مسابقات بدمینتون دوره اول متوسطه پسران نیز با حضور 10 تیم و 66 شرکت کننده برگزار گردید که در این رقابت ها تیم جهرم به مقام اول رسید ، تیم ناحیه 1 شیراز مقام دوم را کسب کرد و تیم های زرقان و مرودشت به صورت مشترک در مکان سوم این مسابقات قرار گرفتند.

وی گفت: درتنیس روی میز دوره اول متوسطه نیز 11 تیم و 66 دانش آموز شرکت کردند که در این بازی ها تیم لارستان مقام اول ، تیم ناحیه 1 شیراز مقام دوم و تیم های ناحیه 3 شیراز و داراب نیز مقام سوم را کسب کردند.

ترابی گفت: مسابقات تنیس روی میز دوره دوم متوسطه پسران نیز 10 تیم و 60 شرکت کننده داشت که در پایان تیم گراش توانست به مقام اول دست یابد، تیم ناحیه 2 شیراز در مکان دوم این رقابت ها ایستاد و تیم های لارستان و فسا نیز به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

کارشناس مسوول تربیت بدنی پسران آموزش وپرورش فارس به برگزاری مسابقات فوتسال دوره اول متوسطه با حضور36 تیم و 432 شرکت کننده اشاره کرد و گفت: در فینال این رقابت ها که بین تیم های ناحیه 1 شیراز و مرودشت برگزار شد، تیم ناحیه یک توانست با شکست حریف خود در مکان اول این رقابت ها قرار گیرد و تیم مرودشت و بیرم نیز به ترتیب به مقام دوم و سوم اکتفا کردند.

ترابی در ادامه گفت: در رشته والیبال دوره اول متوسطه نیز که با حضور 13 تیم و 182 شرکت کننده برگزار گردید ، به ترتیب تیم های ناحیه 2 شیراز، ناحیه یک شیراز و زرین دشت به مقام های اول تا سوم رسیدند.

وی گفت: در مسابقات والیبال دوره دوم متوسطه که با حضور19 تیم و 262 شرکت کننده برگزارشد، تیم ناحیه 3 شیراز بر سکوی نخست این رقابت ها ایستاد ، ناحیه 1 در جایگاه دوم و مرودشت نیز در جایگاه سوم ایستاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار