اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون‌های المپیادهای علمی دانش‌آموزی کشور درسال تحصیلی 98_1397 

شیراز (پانا) - مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان، اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله اول المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی 98-1397 را از طریق سامانه ثبت‌نام المپیادهای علمی اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۰۲۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون‌های المپیادهای علمی دانش‌آموزی کشور درسال تحصیلی 98_1397 

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس و به نقل از مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون‌های مرحله اول المپیادهای علمی دانش‌آموزی کشور سال تحصیلی ۹8-1397 اعلام شد.

بر اساس این گزارش ،شرکت‌کنندگان محترم می‌توانند پس از مراجعه به سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی سال تحصیلی 98-97 به آدرس http://oly.medu.ir و با وارد نمودن کد ملی و رمز عبور (رمز همگام)، از نتایج آزمون مطلع شوند.

همچنین کارنامه دانش آموزان پذیرفته‌نشده بر اساس وضعیت پاسخگویی (تعداد گزینه‌های صحیح، غلط و نزده) در سامانه از 26 اسفند 1397 قابل دریافت خواهد بود.

بنا بر این گزارش دانش آموزان پذیرفته‌شده می‌توانند در آزمون مرحله دوم که در نیمه اول اردیبهشت‌ماه سال 1398 به‌صورت نیمه‌متمرکز در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود شرکت کنند.

چنانچه هریک از دانش‌آموزانی که اسامی آنان به‌عنوان پذیرفته‌شده اعلام‌نشده است خواستار بررسی مجدد باشند، می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه اعلام نتایج و قسمت مربوط به ثبت درخواست تجدیدنظر تا تاریخ 29 اسفندماه 1397 ارسال نمایند.

از داوطلبان و اولیاء محترم آنان درخواست می‌شود از مراجعه حضوری به مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان خودداری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار