شمار مصدومان چهارشنبه سوری اردبیل 148 نفر اعلام شد

اردبیل (پانا) - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل تعداد نهایی مصدومان حوادث مربوط به برگزاری آیین چهارشنبه سوری را 148 نفر اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۰۲۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
شمار مصدومان چهارشنبه سوری اردبیل 148 نفر اعلام شد

قدرت اخوان اکبری با اشاره به کاهش 40 درصدی تعداد مصدومان حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال گفت : برابر آمار ثبت شده در مرکز فوریت های پزشکی استان، در حوادث مربوط به چهارشنبه سوری 10 نفر بستری شده، 10 نفر دچار آسیب جزیی چشمی شدند و انگشت سه نفر از مصدومان نیز قطع شده است .
او سنین بیشتر مصدومان حوادث مربوط به چهارشنبه سوری را 15 تا 25 سال ذکر کرد و گفت: شهرستان اردبیل با 88 مورد بیشترین تعداد مصدومان را داشته است .
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اضافه کرد : خوشبختانه حوادث امسال آیین چهارشنبه آخر سال بدون فوتی بود و تعداد و شدت مصدومیت ها هم به علت آموزش ها و فرهنگ سازی انجام شده در خانواده ها به شکل محسوسی کاهش یافت .
اخوان اکبری از آمادگی کامل مراکز بهداشتی و درمانی استان اردبیل برای خدمات رسانی بهداشتی و درمانی در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت : برای انجام خدمات بهداشتی و درمانی در کل استان اردبیل بیش از چهار هزار نیروی انسانی سازماندهی شده است .
او همچنین افزود: در مراکز درمانی شهری و در جاده های استان نیز 100 دستگاه آمبولانس ، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و نیز یک فروند بالگرد امدادی آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی استان است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار