افزایش 200 درصدی نظارت بر تاسیسات گردشگری اردبیل

اردبیل (پانا) - در آستانه سال نو و آغاز مسافرت های نوروزی نظارت بر تاسیسات گردشگری استان اردبیل 200 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

کد مطلب: ۹۰۲۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 200 درصدی نظارت بر تاسیسات گردشگری اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل با اعلام این خبر افزود: این نظارت ها از ابتدای آغاز به کار ستاد خدمات سفر بر واحد‌های اقامتی، مجتمع‌های بین راهی و سایر تاسیسات گردشگری بویژه شهر سرعین با توجه به تراکم مراکز اقامتی به صورت تک به تک انجام گرفته است .

سرعین بعد از شهر مشهد دارای بیشترین واحدهای اقامتی است .

صغری فرشی بیان کرد: بازرسی های انجام یافته نشان می دهد امسال بسیاری از مجتمع‌های گردشگری امکانات رفا‌هی خود را افزایش دادند و تجهیزات خود را برای میزبانی از مسافران نوروزی به روز رسانی کرده اند .

او ادامه داد: نظارت بر عدم افزایش قیمت‌ها با توجه به دستور معاون محترم رییس جمهور از جمله مسایلی است که بازرسان ما در گشت‌های تلفیقی و دستگاهی بدان تاکید دارند .

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به وجود 20هزار تخت در مراکز اقامتی استان افزود: با توجه به پیش بینی افزایش اقامت مسافران نوروزی در استان برای استفاده از ظرفیت اقامتی آموزش و پرورش استان نیز مذاکرات لازم صورت گرفته است .

از نظر استانی ،اردبیل بعد از استان های تهران و خراسان رضوی دارای بیشترین واحدهای اقامتی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار