در گفت‌وگو با پانا

حسین عبدی: پرسپولیس خط حمله استقلال را از کار بیاندازد برنده دربی 89 می‌شود

منشا انگیزه بالایی دارد اما یادمان باشد پرسپولیسی‌ها از او شناخت دارند

تهران (پانا) –_ سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران معتقد است راه پیروزی تیم برانکو در دربی 89 تهران از کار افتادن خط حمله استقلال خواهد بود.

کد مطلب: ۹۰۲۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
حسین عبدی: پرسپولیس خط حمله استقلال را از کار بیاندازد برنده دربی 89 می‌شود

حسین عبدی در گفت‌وگو با پانا درباره دربی 89 تهران بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی که امروز برگزار خواهد شد، گفت: پرسپولیس و استقلال در وضعیت حساسی قرار دارند. استقلال تا به اینجای کار که هفته بیست و دوم به پایان رسیده در رده دوم جدول قرار دارد و تنها دو امتیاز با پرسپولیس که صدرنشین است اختلاف دارد. بنابراین به طور حتم دربی 89 بین این دو تیم جذاب خواب بود و تماشاگران فوتبال پرهیجانی را تماشا خواهند کرد.

مربی سابق پرسپولیس به وضعیت شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای این بازی حساس اشاره کرد و گفت: من پیش‌بینی‌ام این بود که پرسپولیس با حضور بازیکنان جدید خود دچار افت می‌شود که البته این موضوع هم طبیعی بود چرا که هماهنگ شدن بازیکنان با یکدیگر کمی زمان می‌برد. بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به هماهنگی بازیکنانی که در تیم بودند خیلی کمک کرده بود و به طور طبیعی بازیکن جدید وقتی به تیم اضافه می‌شود تا هماهنگ شدن نیاز به زمان دارد .

عبدی در مورد نقاط ضعف پرسپولیس اظهار کرد: به نظرم مهم‌ترین موضوعی که پرسپولیس باید به آن توجه کنند این است که نگرش خود را در موقعیت‌های مختلف عوض کند. به این صورت که آنها در ضد حمله و در وضعیتی عادی که قصد دارند توپ را به مهاجمان برساند نباید سریع عمل کنند چرا که این کار باعث می‌شود که توپ به سادگی لو برود. انتقال سریع توپ به خط حمله و گلزنی خوب است اما باید در همه وضعیت‌ها به موقعیت توجه کرد تا توپ لو نرود.

وی ادامه داد: استقلال بازیکنان خیلی خوبی دارد و باید پرسپولیسی‌ها به این موضوع توجه کنند. اگر بازیکنان کلیدی استقلال در خط حمله از کار بیافتند پرسپولیس می‌تواند به راحتی برنده دربی 89 تهران باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران درباره بازیکنان خارجی استقلال و مثلث خطرناکی که این سه بازیکن تشکیل دادند، گفت: منشا به تازگی به استقلال آمده و به طور حتم انگیزه بالای برای بازی مقابل پرسپولیس به عنوان تیم سابقش دارد ولی باید یادمان باشد که پرسپولیسی‌ها هم به خوبی از این بازیکن شناخت دارند و می‌توانند به خوبی او را مهار کنند. ایسما و پاتوسی هم تازه به تیم اضافه شده‌اند و باید در شرایط دربی قرار بگیرند تا مشخص شود چقدر می‌توانند توانایی‌شان را نشان دهند. پرسپولیس دو هافبک خوب هم دارد که کار دفاعی را به خوبی انجام می‌دهند. به نظرم هافبک‌ها و مدافعان پرسپولیس می‌توانند مهاجمان استقلال را از کار بیندازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار