مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: طبیعت معلمی است که فصل به فصل درس هایش را با آرامش و حکمت می آموزد

اسلامشهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلام شهر در پیامی فرارسیدن نوروز98 را به دانش آموزان و فرهنگیان تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۰۲۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: طبیعت معلمی است که فصل به فصل درس هایش را با آرامش و حکمت می آموزد

متن پیام نوروزی حسینعلی بنارمدیر آموزش و پرورش اسلام شهر به این شرح است:

باسمه تعالی

با سلام و احترام

همکاران گرامی،فرهنگیان عزیز

نوروز و بهار، این رستاخیز طبیعت که جلوه ای از زیبایی های پروردگار است فرا می رسد.تمام موجودات این عالم سرود تسبییح و تقدیس الهی را زمزمه می کنند و طراوت،زیبایی و سرسبزی همه جا را فرا می گیرد تا نوید بخش زندگی و حیات دوباره برای شاگردان مکتب هستی باشند.بهار یادآور روزی نو،تجدید دوباره زندگی و فرصتی بی بدیل برای تفکر و تامل به دگرگونی و تحول طبیعت می باشد.

تحول و دگرگونی طبیعت، ضرورت تحول و نو شدن و تجدید نظر در بینش‌ها، ‌نگرش‌ها، گرایش‌ها، ‌باورها و رفتار آدمی را ایجاب می‌کند و این مهم محقق نخواهد شد مگر به واسطه امر مهم تعلیم و تربیت که از جمله رسالت‌های سنگین فرهنگیان عزیز است.

طبیعت معلمی است که فصل به فصل درس هایش را با طمانینه و حکمت می آموزد، که با بهره جستن از این فرصت‌ها به رویش دوباره نیکی‌ها بیاندیشیم.بهار فصل رویش است و شادابی، فصل ایمان و شکوه جلوه خداوند است، آری بار دیگر نشانه ای بدیع از آیات الهی در جهان متجلی گشته و زمین آیه های سر سبزی و حیات را به تلاوت نشسته است.

در آستانه شکفتن شکوفه‌های بهاری ضمن تقدیر از همراهی و همدلی‌تان امید است با استعانت از خداوند متعال و عزم جدی و همت بلند تمام همکاران فرهنگی و مشارکت توسعه یافته همه ارکان آموزش و پرورش در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اقتدار دولت تدبیر و امید در جهت خدمت صادقانه و بی منت به مردم و تحقق آرمان‌های امام راحل عظیم الشان گام‌های بلندی برداریم.

اینجانب فرارسدین سال نو و بهار طبیعت را به همه همکاران فرهنگی،دانش آموزان عزیز ،اولیای محترم و خانواده معزز شهدا و جانبازان سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال عزت و سربلندی همگان را مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار