مسابقات قرآنی طرح قدس در سما شیروان برگزار شد

بجنورد (پانا) -مسابقات قرآنی طرح قدس سما (مرحله انتخابی کشوری) با حضور منتخبین مرحله شهرستانی به میزبانی سما شیروان در سالن کنفرانس مجتمع آموزشی و فرهنگی سما برگزار شد .

کد مطلب: ۹۰۲۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآنی طرح قدس در سما شیروان برگزار شد

حمید نجف زاده معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سما شیروان اعلام کرد : با همت مدیر فرهنگی مجتمع، مسابقات قرآنی طرح قدس سما مردان ( دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان) و با حضور حجه الاسلام محمود حق به جانب دبیر شورای سیاست گذاری سما استان خراسان شمالی در این واحد برگزار شد.

نجف زاده پیش از شروع این دوره از مسابقات ضمن خوشامد گویی به حاضران قرآن را برنامه زندگی انسانها دانست و افزود : خواندن قرآن آرامش را برای انسانها به ارمغان دارد و این مسابقات بهانه ای است برای آن که قرآن را به عنوان یک برنامه اساسی در زندگی به کار ببریم و به آن عمل کنیم.

وی در ادامه اعلام کرد : امیدوارم قرآن برای همه صلابت، سلامت و شادکامی را ایجاد کند .

حجه الاسلام جواد خوش بیان مدیر فرهنگی سما شیروان اعلام کرد : در این مسابقات قریب به پنجاه نفر از دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان مراکز سما استان خراسان شمالی در دو بخش کتبی ( قرائت،تحقیق، ترتیل، تفسیر، نهج البلاغه ) و شفاهی (ترتیل،حفظ، مداحی، اذان، قرائت نماز، صحت انشای نماز ) با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت نفرات اول مسابقات استانی مرحله کشوری مسابقات طرح قدس راه پیدا کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار