14 سرنشین کشتی واژگون شده بندر شهید رجایی نجات یافتند

تهران (پانا) -  به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با حضور به موقع نیروهای جست و جو و نجات دریایی این اداره کل، 14 سرنشینن کشتی واژگون شده در بندر شهید رجایی نجات یافتند.

کد مطلب: ۹۰۲۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
14 سرنشین کشتی واژگون شده بندر شهید رجایی نجات یافتند

به گزارش ایرنا، الله‌مراد عفیفی‌پور گفت: این کشتی به نام SL STAR با طول 91.5 متر با پرچم کوموروس در اسکله 25 بندر شهید رجایی پهلو گرفته بود که ساعت 9:50 دقیقه صبح امروز هنگام عملیات بارگیری دچار سانحه واژگونی شد.
وی افزود: این کشتی 14 نفر سرنشین داشت که همگی اتباع خارجی هستند و در نخستین دقایق بروز سانحه توسط تیم جست و جو و نجات بندر شهید رجایی نجات یافتند.
عفیفی‌پور با بیان اینکه علت واژگونی این کشتی در حال بررسی است، بیان کرد: از 14 سرنشین این کشتی سه نفر مصدوم و بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.
وی محموله این کشتی را 153 کانتینر کالای معدنی و صنعتی اعلام کرد و گفت: گروه عملیات بندری در حال بیرون آوردن کانتینرها از دریا و انتقال به محوطه بندری هستند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تاکید بر اینکه عملیات تخلیه و بارگیری بندر بدون توقف در جریان است، افزود: وضع اوضاع کشتی در کنترل است و علل دقیق حادثه توسط تیم کارشناسان کمیته بررسی سوانح بندر در دست بررسی است.
بندر شهید رجایی با 40 پست اسکله و 18 دستگاه جرثقیل گنتری کرین (دروازه ای) در 23 کیلومتری غرب بندرعباضس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
این بندر بزرگترین و مجهزترین بندر کانتینری ایران است که بیش از 80 درصد عملیات کانتینری بنار سراسر کشور را پشتیبانی می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار