طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی استان کردستان افتتاح شد

سنندج(پانا)- افتتاحیه نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی صبح امروز با حضور اعضای ستاد سفر های نوروزی استان کردستان به میزبانی جمعیت هلال احمر استان کردستان در پلیس راه همدان-سنندج برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۲۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح  ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی استان کردستان افتتاح شد

افتتاحیه نمادین نوزدهمین طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و کمپین ملی بهرفت ( بهبود رفتار های ترافیکی ) جمعیت هلال احمر استان کردستان صبح امروز در پست شهید ورمقانی پلیس راه سنندج-همدان شهرستان سنندج برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولین و اعضای ستاد مسافرت های نوروزی استان کردستان برگزار شد، یکی از پست های طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر شهرستان سنندج به صورت نمادین افتتاح شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر با اشاره به فعالیت حوزه ی امداد و نجات بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان کردستان 19 پایگاه موقت در مسیر جاده های صعب العبور و گردنه ها دارد که 2618 نفر در 22 روز این ایام ارائه خدمت خواهند داشت و 59 دستگاه خودروهای امدادی، آمبولانس، ست نجات، یک فروند بالگرد و ... در خدمت امداد رسانی بوده، همچنین تیم واکنش سریع، مرکز کنترل Eoc و ده شعبه شهرستانی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت هستند.

وی در ادامه به فعالیت حوزه ی جوانان اشاره کرد و افزود: در ایام عید در حوزه ی جوانان 21 پست ایمنی و سلامت فعالیت خواهد کرد که 1584 نفر روز از اعضای جوانان در آنجا مشغول ارائه خدمت خواهند نمود.محمدی افزود که تمامی اعضای شرکت کننده در طرح از داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان هستند که همگی مدرک کمک های اولیه و پایه داوطلبی را از جمعیت کسب کرده اند. وی اظهار داشت که طرح ایمنی و سلامت نوروزی از آخرین سه شنبه سال 1397 آغاز و به مدت 21 روز ادامه پیدا می کند.

مدیرکل امور بانوان استانداری، مدیر کل اداره گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی، فرمانده پلیس راه استان، فرماندار شهرستان سنندج و معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان از جمله مسئولین حاضر در این مراسم بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار