فرماندار اسلامشهر خبر داد: آمادگی همه جانبه دستگاه های اجرایی اسلامشهر جهت پذیرایی از مسافرین نوروزی

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر با اشاره به آمادگی کامل شهرستان برای پذیرائی از مسافران نوروزی گفت: دستورالعملی مشتمل بر وظایف و اقدامات کلیه دستگاهها در قالب اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ابلاغ شده و همه دستگاهها موظف به انجام آن خواهند بود.

کد مطلب: ۹۰۲۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر خبر داد: آمادگی همه جانبه دستگاه های اجرایی اسلامشهر جهت پذیرایی از مسافرین نوروزی

مسعود مرسلپور در این رابطه اظهار کرد: در بحث اسکان نیز دستورات لازم به آموزش و پرورش مناطق اسلامشهر و چهاردانگه داده شده، تا تعدادی از مدارس جهت اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شود ومهمانانی که قصد اقامت در شهرستان را دارند مشکلی نداشته باشند.

او در ادامه تصریح کرد: در بحث خدمات رفاهی، کنترل و نظارت ویژه ای بر نحوه فعالیت رستورانها و واحدهای صنفی طبق همان دستورالعمل صورت خواهد گرفت.

او گفت: در زمینه تامین امنیت مسافران به دو شیوه انتظامی آشکار و نرم افزاری مستتر مسائل امنیتی و حفاظتی پیش بینی شده است .

فرماندار اسلامشهر افزود: همچنین اداره میراث فرهنگی و گردشگری اسلامشهر بروشورهایی جهت معرفی شهرستان و راهنمایی مسافران نوروزی تهیه کرده وشهرداری‌ها نیز مکانهای جهت استراحت و چادر زدن مسافران نوروزی در نظر گرفته اند .

مرسلپور خاطر نشان کرد : در بحث سوخت و جایگاههای سوخت با شرکت ملی فراورده های نفتی استان تهران مکاتبات و مذاکرات لازم صورت گرفته تا هیچ مشکلی در این مورد نداشته باشیم وهمچنین تسهیلاتی نیز بابت خرید و تهیه مواد غذایی ارزان قیمت از قبیل میوه ، برنج و... در نظر گرفته شده که از طریق واحدهای صنفی که برای این منظور در نظر گرفته میشود مسافران خرید آسان و ارزانی داشته باشند.

اواظهار کرد: درمورد موضوعات ترافیکی نیز پلیس راه و راهور مکلف به اجرای طرح نوروزی هستند وحتی در راههایی که منتهی به بخش روستایی شهرستان میشوندنیزبا بخشداران، دهیاران و شوراها هماهنگی‌های لازم در خصوص نصب تابلوهای راهنما و تمام موضوعات ترافیکی انجام شده و خدمات خوبی را به هموطنان عزیزمان در شهرستان اسلامشهر ارائه خواهیم داد.

فرماندار اسلامشهرتصریح کرد: در سال گذشته ما قریب به سی هزار مسافر درشهرستان داشتیم ولی امسال پیش بینی میشود که شهرستان میزبان شصت هزار مسافر باشد و بر همین اساس سیاستگذاری و برنامه ریزی‌های خاصی در نظر گرفته شده تا هیچ مشکلی پیش نیاید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار