استاندار آذربایجان غربی‌:

اعتبار ابلاغی صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی کافی نیست

ارومیه (پانا)-  استاندار آذربایجان غربی گفت: افزایش اعتبار ابلاغی صندوق کارآفرینی امید استان از طریق استانداری پیگیری می شود.

کد مطلب: ۹۰۲۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اعتبار ابلاغی صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی کافی نیست

محمدمهدی شهریاری با حضور در دفتر مدیریت صندوق کار آفرینی امید آذربایجان غربی از نزدیک فعالیت ها و حمایت های صندوق را در حوزه اشتغال بررسی و از حمایت های اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید تقدیر نمود.

شهریاری در ادامه با اشاره به طبیعت زیبا و بی بدلیل آن از شمال استان گرفته تا جنوب آن، به مغفول ماندن گردشگری و بوم گردی اشاره و اظهار کرد : در سال آینده برنامه ویژه ای برای گردشگری و بوم گردی پیش بینی شده که حمایت صندوق کارآفرینی امید در این زمینه مفید واقع خواهد شد.

وی اعتبار ابلاغی صندوق کارآفرینی امید استان را بر اساس نرخ بیکاری و محرومیت استان، ناکافی دانست و افزود: از طریق استانداری پیگیر افزایش اعتبار ابلاغی خواهیم شد.

استاندار آذربایجان غربی بر مطالعه ظرفیت های شهرستانی و برنامه ریزی دقیق بر اساس مزیت های شهرستانی تاکید و لازمه آن را حمایت هدفمند و برنامه ریزی اصولی عنوان کرد.

در این دیدار که معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و شهردار ارومیه نیز حضور داشتند، پرداخت تسهیلات و نظارت و تعداد اشتغال روستایی صندوق کارآفرینی امید مورد بررسی قرار گرفت.

آخوندزاده مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی ضمن ارائه گزارش از نحوه فعالیت و رویکرد صندوق در حمایت از طرح های خود اشتغالی و کارآفرینی افزود: صندوق کارآفرینی امید در سال 97 مبلغ پانصد و ده میلیارد ریال برای 998 طرح با ایجاد اشتغال 3618 نفر، رتبه دوم را در بین بانک های عمل پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار