615 واحد اقامتی در آستارا برای اسکان گردشگران آماده شد

آستارا (پانا) -فرماندار بندر آستارا گفت: 615 واحد اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و مسافرکاشانه در این شهرستان برای استفاده گردشگران نوروزی آماده شده و ستاد خدمات سفر فعال است.

کد مطلب: ۹۰۲۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
615 واحد اقامتی در آستارا برای اسکان گردشگران آماده شد

حسن رستم زاد در نشست خبری در فرمانداری آستارا افزود: ارائه خدمات به مسافران داخلی و خارجی در ایام نوروز در دستور کار ستاد خدمات سفر این شهرستان قرار دارد و ظرف یک ماه گذشته، ستاد خدمات سفر و شورای ترافیک شش جلسه داشته است.
وی بیان کرد: قبل از ورود کثیر گردشگران نوروزی، مشکل آب شرب و بهداشت بازار ساحلی آستارا برطرف شد و کاهش ترافیک شهرهای آستارا و لوندویل به حضور پررنگ نیروهای پلیس و همکاری مردم نیاز دارد.
رستم زاد ادامه داد: تکمیل طرح های عمرانی شهرستان آستارا نیازمند 12 هزار میلیارد ریال اعتبار است و اغلب آنها به بخش های راه و آب مربوط است و در سفر اخیر رئیس جمهوری به استان گیلان، گزارش مکتوب وضعیت طرح ها به هیات دولت ارائه شد.
فرماندار آستارا گفت: تالاب استیل و آبشار لاتون از ظرفیت های مهم گردشگری شهرستان آستاراست و توسعه آنها با لحاظ ارزیابی های زیست محیطی و منابع طبیعی ضروری است.
رستم زاد افزود: لاتون به عنوان بزرگترین آبشار ایران محسوب می شود اما راه مناسب ندارد و اهالی بر ساماندهی مسیر آن تاکید دارند.
او بیان کرد: دولت تدبیر و امید برای توسعه و آبادانی کشور تلاش می کند و خبرنگاران با دقت در تهیه اخبار، اخلاق مداری و توجه به رسالت خبرنگاری با روند توسعه همراه باشند.
وی ادامه داد: مطالبه گری رسانه ها و شهروندان از مسئولان، ضرورت دارد و حساسیت شهروندان به امور، پاسخگویی مسئولان را بیشتر خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار