تشکیل کارگروه ماده 18 با حضور کارشناسان اداره کل در نایین

نایین (پانا) - کارگروه ماده 18 ( حمل و نقل دانش آموزی) با حضور کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در شهرستان نایین تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۰۲۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کارگروه ماده 18 با حضور کارشناسان اداره کل در نایین

در این جلسه محمدباقر مهدوی نژاد مدیر آموزش و پرورش با تبریک میلاد حضرت علی (ع)ماه رجب وسال نو به اعضا و خیر مقدم و به آنان گزارشی از فعالیت انجام شده در ارتباط با کار گروه ماده 18در سرویس های مدارس ارائه کرد. در ادامه توانگر کارشناس محترم استان ضمن تشکر از اعضاء و تبریک اعیاد پیش رو به اهمیت سرویس های دانش آموزی در بعد تربیتی اشاره و لزوم دخالت و حضور آموزش و پرورش در بحث را مطرح نمود.

توانگر در ادامه گفت: رانندگان سرویس های ایاب و ذهاب نقش الگویی دارند. وی همچنین در زمینه کارگروه حمل و نقل درون مدرسه ای ، در زمینه صلاحیت های لازم برای رانندگان و خودروهای ایاب و ذهاب توضیحات لازم را بیان نمود و وظایف کارگروه ماده 18،نحوه نرخ گذاری سرویس و فرایند نرخ گذاری سرویس های ایاب ذهاب را بطور کامل توضیح داد.

کارشناس انجمن اولیا و مربیان اداره کل در پایان در زمینه همکاری کلیه دستگاهها ی شهرستان در ارتباط با سرویس های ایاب ذهاب و همچنین در زمینه کلاس های آموزشی و نحوه تشکیل آن برای رانندگان،مدیران،روسای انجمن و فرایند هزینه های دریافتی از راننده تا پایان آن را بیان کردن و وظایف مدرسه،شرکت و....را یادآوری نمود.

رضوانی نماینده فرماندار فعالیت های انجام شده در این راستا را بیان کرد و برنامه های لازم برای سال آینده را توضیح داد و اعلام آمادگی فرمانداری برای هماهنگی را بیان کرد.

سرگرد محمدی فرمانده پلیس راهور نقطه نظرات خود را در حوزه های مختلف بیان کرد و گفت در زمینه سرویس ها زیر نظر شرکت ها آموزش های لازم داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار