حذف شرط فارغ‌التحصیلی در ارسال سوابق تحصیلی دانش‌آموزان پایه دوازدهم به سازمان سنجش

ساری (پانا) - مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرد که سوابق تحصیلی تمامی دانش آموزان پایه دوازدهم فارغ از این که در خرداد ماه 1398 فارغ التحصیل بشوند یا نشوند، در تیر ماه به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال خواهد شد. ‏‌‌‏‌‌‏‌‌‏‌‌‏‌‌‏‌‌‏‌‌‏‌‌

کد مطلب: ۹۰۲۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
حذف  شرط فارغ‌التحصیلی در ارسال سوابق تحصیلی دانش‌آموزان پایه دوازدهم به سازمان سنجش

سیزدهمین همایش تجلیل از نخبگان علمی و المپیادی دانش آموزی شهرستان آمل با حضور عباس سلطانیان مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش‌وپرورش واسیفندیار نظری معاون متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران در سالن اجتماعات شهید رجایی برگزار شد.

در این همایش از ۶۸ دانش آموزی که در کنکور سال ۹۷ رتبه های زیر ۲۰۰۰ کشوری کسب نمودند و از رمضانپور دارنده نقره المپیاد ریاضی جهانی تجلیل شد.

عباس سلطانیان در این همایش با اشاره به آغاز تغییرات ساختاری در آموزش کشور از سال تحصیلی 91-92 با استقرار پایه ششم در مقطع ابتدایی، گفت: در سال تحصیلی جدید که در آن قرار داریم 97-98 با استقرار پایه دوازدهم این تغیرات ساختاری به سرانجام رسید و ما امروز برای اولین بار نظام آموزشی مبتنی بر سند تحول بنیادین را در کشور شاهد هستیم. از سال گذشته با تدوین زیر نظام های سند تحول بنیادین وشناسنامه های کاربردی، کار عملیاتی سند تحول بنیادین آغاز شد. و تمام مسائلی که شما فرهنگیان انتظار دارید چه از نظر کیفی و کمی در شش زیر نظام سند تحول بنیادین دیده شده تا انشالله به هدف برسیم.

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش متوسطه نظری با توجه به اهمیت سند تحول بنیادین آن را به عنوان یک مجموعه کامل دانست: سند تحول بنیادین و تحقق آن باید روش های دست یابی با اهداف را ترسیم کنیم که شاه بیت آن کیفیت بخشی و عدالت آموزش که تمام مسئولین در رده های مختلف باید برای رسیدن آن که مدرسه محوری است تلاش کنند، مدرسه قانون تحقق سند تحول بنیادین است

سلطانیان اعلام کرد: با توجه به مصوبه شانزدهمین جلسه شورا سنجش و پذیرش دانشجو مورخه 12/10/97 وزارت آموزش وپرورش بایستی فایل سوابق تحصیلی دانش آموزان سال آخر دوره دوم متوسطه را تا تیرماه به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال نمایند.با پیگیری های انجام شده از امسال سوابق تحصیلی تمامی دانش آموزان پایه دوازدهم فارغ از این که در خرداد ماه 1398 فارغ التحصیل بشوند یا نشوند، توسط وزارت آموزش وپرورش جهت استفاده از تاثیر مثبت سوابق تحصیلی در تیر ماه 1398 با سازمان سنجش آموزش کشور ارسال خواهد شد.

رتبه نخست آمل در قبولی کنکور در مازندران

اسفندیار نظری نیز راهکارهای مدیر عالی شدن را چند عامل برشمرد و تاکید کرد: امروز برنامه‌ تجلیل از نخبگان علمی اعتبار دادن به انسان های بزرگ و فرهیخته است،

او افزود: اولین گام در مدیر عالی شدن داشتن اعتبار است دوم: ظرفیت های ارائه مستندات و شواهد تدوین برای ریسک پذیری می باشد. سومین عامل: ظرفیت های لازم از حمایت و ترویج گری است که نیازمند رسانه ها هستیم. پنجم: خلق هماهنگی و رهبری در سازمان و ایجاد کردن همکاری های قوی و در آخر داشتن منابع کافی می باشد.

نظری با بیان اینکه مازندران در کنکور سال 97 با شرکت 40057 دانش آموز و قبولی 19432 نفر بعد از یزد و سمنان رتبه سوم را در کشور دارد، گفت: شهرستان آمل رتبه برتر در استان را دارا می باشد و در بخش هنرستان ها آموزش همراه با تولید با نمایشگاه دائمی در کشور رتبه برتر را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار