در شب چهارشنبه سوری پایتخت؛

5 هزار آتش نشان در آماده باش کامل قرار می گیرند

تهران (پانا )- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تمامی 5 هزار آتش نشان پایتخت در شب چهارشنبه آخر سال به خدمت فرا خوانده شده و در آماده باش قرار می گیرند.

کد مطلب: ۹۰۲۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
5 هزار آتش نشان در آماده باش کامل قرار می گیرند

سید جلال ملکی شامگاه دوشنبه در این باره به ایرنا اظهار داشت: آتش نشانان در یک هزار و 50 نقطه از شهر تهران در شب چهارشنبه آخر سال با استفاده از تمامی تجهیزات اعم از خودروهای سبک و سنگین، موتورسیکلت و حتی بصورت پیاده مشغول خدمت رسانی هستند.
وی افزود: در این شب آتش نشانان تمامی 130 ایستگاه آتش نشانی در آماده باش کامل قرار می گیرند و با این اقدام زمان رسیدن به محل حادثه در شب چهارشنبه سوری کاهش پیدا می کند.
ملکی تصریح کرد: حضور و استقرار آتش نشانان به منزله عدم برگزاری جشن توسط شهروندان نیست و آتش نشانان تامین کننده ایمنی شهروندان در جشن چهارشنبه سوری هستند.
وی به شهروندان توصیه کرد به منظور روان سازی معابر و خیابان ها از برگزاری جشن و برافروختن آتش در خیابان های اصلی خودداری کنند و در صورت عبور خودروهای آتش نشانی و اعزام به محل حادثه نسبت به روان سازی معابر و خیابان ها اقدام کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به شهروندان توصیه کرد که همچون سال های گذشته با آتش نشانان همکاری داشته باشند و در صورت بروز هر گونه حادثه ای ضمن فاصله گرفتن از محل حادثه مراتب را به سامانه 125 و یا تیم های استقرار یافته در محل اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار