اجرای طرح همتا در مدارس اردبیل

پانا (اردبیل) - طرح نظارت همتا با شرکت مدیران مدارس شهری متوسطه دوره اول با حضور کارشناسان دوره اول متوسطه ناحیه ی ۲ اردبیل به میزبانی آموزشگاههای (شاهد دخترانه –خلبان ذاکر 1-شهید بهشتی2- شهید مطهری1) برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۰۲۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح همتا در مدارس اردبیل

کارشناس مسئول دوره اول ناحیه ۲ اردبیل ضمن خیرمقدم گویی به شرکت کنندگان در طرح نظارت همتا ، در خصوص اهمیت وضرورت اجرای نظارت همتا ونقش وتاثیر مدیران مدارس در اجرای برنامه ها وعملیاتی نمودن سند تحول بنیادین مطالبی عنوان نمود و با توجه به استقبال بی نظیر مدارس از این طرح افزود: تبادل تجارب و ایجاد موقعیت های یاددهی و یادگیری از گروههای همتا، لازمه سازمانهای پیشرو و موفق می باشد.

رضا احمدی همجنین دانش افزایی مدیران و رفع نواقص و اشکالات اجرایی طرح ها و برنامه ها و ارتقای مهارتهای حرفه ای مدیران را از نتایج چنین طرح هایی بر شمرد و بر تداوم اجرای آن تاکید کرد.

او با ارایه توضیحاتی در خصوص برنامه تعالی مدیریت مدرسه ، جشنواره نوجوان خوارزمی ، درس پژوهی و نظارت بالینی یاد آوری سایر برنامه های آموزشی دوره اول متوسطه خواستار اجرای موثر و مناسب برنامه ها شده و افزایش کیفیت آموزشی مدارس را مرهون دانش و اقدام وعمل مدیران دانست.

مدیران مدارس شرکت کننده در طرح ، به بازدید از مجموعه اقدامات و طرح و برنامه های اجرایی آموزشگاههای فوق پرداختند و سپس از فضای فیزیکی و قسمتهای مختلف مدارس شامل آزمایشگاه ، کارگاه ، نمازخانه ،کتابخانه ، اتاق مشاوره ، کلاس هوشمند پیشرفته و ... بازدید نموده و از نزدیک در جریان و نحوه انجام امور قرار گرفتند.

در نشست هم اندیشی که پس از انجام بازدید از قسمت های مختلف آموزشگاههای میزبان طرح همتا صورت گرفت، مدیران مدارس متوسطه دوره اول گزارشی از مجموعه طرح ها وبرنامه ها وفعالیت های اقدام شده یا درحال اجرا وطرح های ابتکاری را به حاضرین ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار