تخصص و شایسته سالاری، شاخص انتخاب مدیران در آموزش و پرورش است

ارومیه(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: تخصص و شایسته سالاری در انتصاب مدیران آموزش و پرورش در سطح ادارات و مدارس باید مد نظر قرار گیرد.

کد مطلب: ۹۰۲۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تخصص و شایسته سالاری، شاخص انتخاب مدیران در آموزش و پرورش است

اجلاس روسای آموزش و پرورش استان صبح امروز با حضور اعضای شورای معاونین اداره کل در محل سالن اندیشه این اداره کل برگزار شد.

ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار داشت: اخلاق مداری و دوری از سیاسی کاری همواره جزو سیاستهای آموزش و پرورش استان بوده و خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: تخصص و شایسته سالاری در انتصاب مدیران آموزش و پرورش در سطح ادارات و مدارس باید مد نظر قرار گیرد.

محمدی با بیان اینکه شفافیت و پاسخگویی به عنوان سیاست بارز سال ۹۷ در سال آینده نیز پیگیری خواهد شد؛ افزود: تعامل سازنده با دستگاههای اجرایی در سال ۹۷ در راستای اهداف آموزش و پرورش بسیار مطلوب بود.

این مقام مسئول گفت: عملکرد مطلوب آموزش و پرورش استان در حوزه ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین دانش آموزان همواره مورد تاکید است.

وی ادامه داد: کسب رتبه برتر اداره کل آموزش و پرورش استان در حوزه اقامه نماز، ارزیابی عملکرد، حقوق شهروندی و جشنواره شهید رجائی و دیگر موفقیتهای سال ۹۷، همگی حاصل تلاش کلیه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت استان می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در نه ماهه نخست امسال، ۸ هزار و ۲۰۰ بازدید از مدارس استان صورت گرفته است.

وی خطاب به روسای آموزش و پرورش استان گفت: شاداب سازى محیط و فعالیت های مدارس را برای سال ٩٨ در اولویت برنامه ها قرار دهید.

محمدی بیان کرد: مدرسه محوری یکی از مطالبات جدی آموزش و پرورش است و از مهر ٩٨ به صورت رسمی و جدی اجرایی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: باید موانع مربوط به تکریم ارباب رجوع را شناسایی و رفع کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار