پلمپ 4 واحد صنفی مشاغل مزاحم در مهاباد

ارومیه(پانا)-رییس اتاق اصناف مهاباد گفت: چهار واحد صنفی مشاغل مزاحم و آلاینده این شهرستان به دلیل فعالیت در سطح شهر پلمب شد.

کد مطلب: ۹۰۲۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پلمپ 4 واحد صنفی مشاغل مزاحم در مهاباد

هاشم لاجانی افزود: این واحدها شامل صنف های جوشکاری، تعمیرگاه و واحدهای تولیدی درب و پنجره سازی هستند که نسبت به ابلاغیه اداره اتاق اصناف مبنی بر انتقال به شهرک صنعتی کاوه عمل نکرده و بر این اساس از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شده است.


وی ادامه داد: بر اساس ابلاغیه اتحادیه ها تمامی واحدهای صنفی مزاحم و آلاینده از جمله نمایشگاه های خودرو، مکانیکی ها، مصالح ساختمانی و فلزکاران باید به شهرک صنعتی کاوه منتقل شوند.


لاجانی اظهار داشت: صنف هایی که شامل این طرح می شوند در صورتی که اقدام به جابجایی واحدهای خود نکنند، طبق قانون با صاحبان آنها برخورد و واحد های آنها پلمب خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه تاکنون استقبال خوبی از این طرح نشده است، بیان کرد: شهرک صنعتی کاوه هم اکنون دارای 408 باب مغازه است که از این تعداد 151 واحد در اختیار اتاق اصناف است و کارهای زیربنایی از جمله فاضلاب، آب، برق، گاز و تلفن آن انجام شده است.


رییس اتاق اصناف مهاباد اضافه کرد: مشاغل مزاحم دارای پیامدهایی چون ناامنی، اختلال در رفت و آمد، بدمنظره ‌کردن چهره شهر، ایجاد آلودگی ‌های صوتی و بصری و اشغال مساحت زیادی از معابر و ایجاد مزاحمت برای رفت و آمد شهروندان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار