معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان: افزایش حق عضویت صندوق ذخیره، باعث بهره مندی بیشتر فرهنگیان از سود سالانه و به نفع اعضای صندوق است

سنندج(پانا)-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان گفت: افزایش حق عضویت صندوق ذخیره تا پنج درصد، باعث بهره مندی بیشتر فرهنگیان از سود و در طول خدمت به نفع اعضای صندوق است.

کد مطلب: ۹۰۲۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان: افزایش حق عضویت صندوق ذخیره، باعث بهره مندی بیشتر فرهنگیان از سود سالانه و به نفع اعضای صندوق است

نظام مرادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان در نشست هماهنگی کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان استان با بیان اینکه افزایش حق عضویت تا پنج درصد اختیاری بوده و با تصمیم اعضا صورت می گیرد، اظهار داشت: فرهنگیان عضو صندوق با افزایش سهم الشرکه خود، به طور کامل از سهم واریزی دولت بهره مند و سود سالانه و پاداش بیشتری دریافت می کنند.

وی با اشاره به نامه ارسالی به واحد های اداری و آموزشی استان در خصوص افزایش حق عضویت اعضای صندوق تا پنج درصد با اعلام رضایت افراد، گفت: این اقدام در حال حاضر در سطح اداره کل آموزش و پرورش اجرایی و در صورت تمایل برای سایر اعضا نیز اجرایی می شود.

مرادی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی در خصوص عملکرد و اقدامات صندوق و ضرورت تقویت و ارتقای اعتماد فرهنگیان، یکی از برنامه‌های کارگروه استانی را حضور در جلسات، اجتماعات فرهنگیان و نشست های معلمان به منظور تشریح اقدامات صندوق عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان در پایان گفت: تاکنون افرادی که عضو صندوق بوده و بازنشسته شده اند درصورت خروج کل سرمایه خود و سهم دولت را دریافت کرده اند.

حسین علی محمدی نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و از تشکیل جلسات توجیهی با حضور دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان به منظور اعلام خدمات صندوق خبرداد .

وی مکاتبه با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری پرداخت سهم دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان را یکی دیگر از استان عنوان کرد و گفت: متناظر کارگروه استانی، در شش شهرستان و منطقه استان نیز کارگروه صندوق ذخیره تشکیل شده است.

علی محمدی تهیه و تدوین بروشور و مکاتبه با فرهنگیان غیر عضو برای دعوت به عضویت و افزایش سهم الشرکه را دیگر اقدام کارگروه استان اعلام کرد و گفت: هر گونه اقدام در این خصوص صرفا با درخواست و رضایت متقاضیان صورت می گیرد.

گفتنی است در این نشست پیرامون برنامه های کارگروه استانی بحث و تبادل نظر و پیشنهاد شد، بعد از استان خراسان رضوی، کیپ کارت و کارت خرید در کردستان اجرایی و اعضای صندوق از مزایای آن بهره مند شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار