مدیر گروه مهر ماندگار :

کمک های کوچک می توانند لبخند هایی عمیق را بسازند

مشهد (پانا)- در آستانه عید نوروز ، لباس های عیدانه به بیش از 100 دانش اموز اهداشد .

کد مطلب: ۹۰۲۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
کمک های کوچک  می توانند  لبخند هایی عمیق را بسازند

زهرا غلامی مدیر گروه مهر ماندگار گفت : در آستانه عید نوروز ، در مدرسه ای واقع در روستای فارمد ، برنامه اهدای لباس عیدی را برگزار کردیم . در این برنامه قریب به صد دانش اموز پایه هفتم تا نهم از5 مدرسه مختلف از روستاهای اطراف آمده و هدایای خود را دریافت کردند .

وی با بیان اینکه گاهی اوقات حتی داشتن لباس عیدی برای کودکان و نوجوانان می تواند تبدیل به یک آرزو شود اظهار کرد : طبق قرار قبلی در مدرسه حاضر شدیم ، بچه ها یکی یکی می آمدند و هدایای خود را دریافت می کردند ؛ دخترکی بسیار ناز و خندان وارد شد ، دیگر نتوانستم طاقت بیاورم و هنگامی که می خواست برگردد به او گفتم ( دخترم خیلی ممنونم به خاطر این همه خنده زیبایی که داری ) با گفتن این جمله مادر آن دختر خطاب به من گفت ( نمی دانید که دخترم چقدر از خانه تا مدرسه را با شور و اشتیاق و نشاط می دوید و مدام می خندید و می گفت که حالا دیگر لباس عید دارم ... )

غلامی تصریح نمود : آن هنگام که هیجانی غیر قابل باور را از پدری هموفیلی دیدم که همسری با چند بیماری خاص داشت و آمده بود تا برای دخترش لباس بگیرد ، دلم می خواست بزنم زیر گریه که ما چه راحت زندگی می کنیم و بعضی بندگان خدا چقدر آبرومند با زنگی دست و پنجه نرم می کنند .

مدیر گروه مهر ماندگار ادامه داد : بیشترین بخش خرید بر عهده دوست و همراه خوبم خانم توکلی بود و اما قسمتی دیگر از این مبالغ توسط اعضای گروه مهر ماندگار اهدا شد .

وی عنوان نمود : همراهان ما در اهدا کردن هدایا ، خانم توکلی ، اقای داعی ، خانم بخشی پور و اقای سلیمی بودند که در این چند روز خستگی خود را با لبخند های دختران و پسران عزیزمان در می آوردند . علاوه بر افراد مذکور ، دوستان زیاد دیگری هم بودند که در این برنامه بی نظیر چه کم و چه زیاد تقش آفرین شدند .

توکلی یکی از خیرین اهدا کننده لباس های عیدی گفت : حدودا سه سال است که در آستانه عید نوروز هدایایی در قالب لباس های عیدانه تهیه کرده و آنرا به دانش اموزان کم بضاعت اهدا می نماییم . امید است تا خداوند این کار کوچک را از ما بپذیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار