محمدرضا زنوزی: تیم اصلی تراکتورسازی فصل آینده بسته می‌شود

تهران (پانا) - مالک باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد این فصل انتظار قهرمانی از تیمش را ندارد و برنامه اصلی خود را برای فصل آینده گذاشته است.

کد مطلب: ۹۰۲۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
محمدرضا زنوزی: تیم اصلی تراکتورسازی فصل آینده بسته می‌شود

به گزارش روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: با پیروزی مقابل پدیده تقریباً 90 درصد کسب سهمیه ما قطعی شد. سال 97 با تمام مشکلاتی که وجود داشت تمام شد و امیدوارم 98، سال خوبی به لحاظ اقتصادی برای مردم و کشورمان باشد و بتوانیم به رشد اقتصادی خوبی دست پیدا کنیم.

وی در مورد اینکه تراکتورسازی سال 98 برای قهرمانی تلاش خواهد کرد، گفت: ان‌شاءالله هدف ما همین است. من قبلاً هم گفتم، این فصل، اولین سالی بود که ما باشگاه تراکتورسازی را تحویل گرفتیم. ضمن اینکه کمی هم دیر تیم به ما تحویل داده شد. به امید خدا تیم اصلی ما سال آینده بسته خواهد شد. درست است ما امسال هم نیم‌نگاهی به قهرمانی داریم و شانس‌مان هم از همه تیم‌ها بیشتر است، اما واقعاً من در این فصل انتظار قهرمانی ندارم.

مالک باشگاه تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد: ان‌شاءالله ما امسال سهمیه را به دست بیاوریم و سال آینده با یک تیم و تدارکات خوب بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. البته همیشه گفته‌ام، من یک هوادار تراکتورسازی هستم و زمانی هم که برای انجام کاری می‌روم، به عنوان نماینده هواداران جلو می‌روم.

زنوزی همچنین خاطر نشان کرد: به‌هرحال مردم به من محبت دارند. ان‌شاءالله خدمات من مورد قبول هواداران‌ قرار گرفته باشد. اینکه روحیه و نشاط به هواداران تزریق شده است، یک امتیاز بزرگ برای من محسوب می‌شود. واقعاً به خاطر خوشحالی مردم، خوشحال هستم. روحیه و شادی آنها من را شاد می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار