مکان های اسکان نوروزی فرهنگیان در استان کهگیلویه و بویراحمد + فهرست

بیش از ۱۹۰ آموزشگاه آماده اسکان مسافران نوروزی است

یاسوج (پانا)- آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز ۹۸ با بیش از 190 آموزشگاه در قالب هزار و491کلاس درس در 13شهرستان استان پذیرای مسافران نوروزی است.

کد مطلب: ۹۰۲۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مکان های اسکان نوروزی فرهنگیان در استان کهگیلویه و بویراحمد + فهرست

در شیوه نامه طرح اسکان موقت فرهنگیان که از سوی اداره کل تعاون و پشتیبانی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در اختیار استان‌ها و مناطق آموزش و پرورش قرار گرفته است، درجه‌بندی مدارس و نحوه پذیرش مهمانان در ایام نوروز به این شرح است:


مدارس تحت پوشش ستاد اسکان


1.مدارس گروه «ویژه»: به مدارسی گفته می‌شود که دارای اتاق‌های مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پتو و بالش است. (حمام و آشپزخانه مشترک)‌ «مراکز پردیس دانشگاه فرهنگیان،‌ اردوگاه‌ها و مدارس»
2.مدارس گروه «الف»: به مدارسی گفته می‌شود که دارای اتاق‌های مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا، یخچال و تلویزیون اختصاصی باشد (حمام و آشپزخانه مشترک).
3.مدارس گروه «ب»: به مدارسی گفته می‌شود که دارای اتاق‌هایی مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا باشد. (یخچال،‌ تلویزیون، حمام و آشپزخانه به صورت مشترک باشد)

ستاد اسکان فرهنگیان در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد:

بلوار شهید قرنی-دبیرستان آرمیتا مصلی نژاد و ستاد مرکزی استان در ساختمان شماره 5 اداره کل آموش وپرورش در میدان معلم واقع است.

آدرس ستاد اسکان شهرستانها ومناطق استان کهگیلویه وبویراحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار