یوسف بهارلو خبر داد: پوشش بیمه ای مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از آمادگی بیش از 16 پایگاه اسکان نوروزی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۲۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو خبر داد: پوشش بیمه ای مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان های استان تهران

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به شرایط اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستان‌های استان تهران، اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مانند سال‌های گذشته در ایام نوروز در مراکز تحت پوشش خود پذیرای مسافران محترم فرهنگی خواهد بود.

او در ادامه با اشاره به اینکه پایگاه‌های نوروزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از اسفندماه 97 آماده ارائه خدمات به همکاران عزیز می باشند، تاکید کرد: همکاران متقاضی اسکان نوروزی در شهرستان‌های استان تهران می توانند با مراجعه به سایت eskan.medu.ir نسبت به رزرو مراکز اسکان در این استان اقدام نمایند.

بهارلو مراکز رفاهی درشهرستان‌های شهرری، دماوند، فیروزکوه، ملارد و رباط کریم را با امکانات مناسب آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی در این استان دانست و افزود: سوئیت‌های مجهز در قالب شانزده پایگاه اسکان، چهل وسه آموزشگاه و تعداد 313 کلاس با امکانات ویژه و الف آماده استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی می باشند.

این مقام مسئول ، با تاکید بر اینکه تمامی تلاش خود و همکارانم در این استان بر این بوده تا مطلوب ترین شرایط و امکانات رفاهی جهت پذیرایی از همکاران محترم فرهنگی صورت گیرد، تصریح کرد: کلیه مراکز رفاهی و اسکان در این استان موظف به حفظ کرامت همکاران عزیز فرهنگی و فراهم نمودن محیطی ایمن و آرامبخش جهت استفاده آنان می باشند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کلیه مراکز اسکان فرهنگیان در سطح شهرستان‌های استان تهران تحت پوشش بیمه می باشند، تاکید کرد: در راستای تکریم میهمانان نوروزی و خدمات رسانی هر چه بهتر به آنها، جلسات آموزشی ویژه تیم اجرایی اسکان برگزار گردیده و توضیحات لازم در این خصوص ارائه گردیده است .

بهارلو ، میزبانی شایسته و در خور منزلت فرهنگیان را از وظایف ستاد اسکان در این استان دانست و خاطرنشان کرد: چنانچه همکاران عزیز به هر دلیل نتوانسته باشند از سامانه رزرو اسکان استفاده نمایند، در صورت خالی بودن مراکز رفاهی و کلاس‌های ویژه، آماده پذیرایی از این میهمانان گرامی می باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار