الهه حسن پور: ارتقاء سطح سلامت، نشاط و شادابی به وسیله ورزش سبب تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان و کاهش آسیب‌های اجتماعی می شود

تهران (پانا) - آیین گشایش سالن ورزشی آزاده رودهن (دبیرستان فرزانگان) با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۲۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
الهه حسن پور: ارتقاء سطح سلامت، نشاط و شادابی به وسیله ورزش سبب تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان و کاهش آسیب‌های اجتماعی می شود

الهه حسن پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تبریک به دانش آموزان واحد آموزشی فرزانگان رودهن به دلیل کسب موفقیت‌های ورزشی گفت: افتتاح این سالن ورزشی باعث قدرت بخشیدن به انگیزه هرچه بیشتردانش آموزان شده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه ورزش همگانی، فعالیت‌های مستمر ورزشی، بازی‌ها و جشنواره‌ها سبب افزایش کارائی و اثر بخشی بیشتر در یادگیری می گردد، تاکید کرد: ارتقاء سطح سلامت، نشاط و شادابی به وسیله ورزش سبب تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان و کاهش آسیب‌های اجتماعی می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: ارتقاء سواد حرکتی دانش آموزان وفعالیت بدنی بیشتر از جمله مواردی است که باید مورد توجه جدی تری قرار گیرد.

در این مراسم که رضا داورزنی رئیس اداره تربیت بدنی، کوروش رومیانی رئیس انجمن اولیاء و مربیان، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهزان و غلامرضا بختیاری رئیس آموزش و پرورش رودهن حضور داشتند از دانش آموزان مقام آور با اهداء هدایا تقدیربعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار