محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۹۸ در محورهای مواصلاتی مازندران

ساری (پانا) - محدودیت‌ها و ممنوعیت‌‌های ترافیکی که از روز شنبه ۲۵ اسفندماه آغاز شده است تا پایان روز شنبه ۱۷ فروردین ماه در محورهای مواصلاتی مازندران ادامه دارد.

کد مطلب: ۹۰۲۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۹۸ در محورهای مواصلاتی مازندران

بر اساس اعلام رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام طرح نوروزی در محورهای کرج- چالوس ، هراز ، فیروزکوه ممنوع است.

در محور کرج - چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲۰۰ روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ اسفندماه و روزهای پنج شنبه و یکشنبه ۸ و ۱۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تاریخ های مذکور تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲روزهای یکشنبه ۴ فروردین ماه و جمعه ۹ فروردین ماه و روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵- ۱۶-۱۷فروردین ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تاریخ های مذکور تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۸ اسفندماه تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۳ فروردین ماه و از ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۴ فروردین ماه تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۵ فروردین ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ظهر روز پنج شنبه ۸ فروردین ماه تا ساعت۲ بامداد روز شنبه ۱۰ فروردین ماه و از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۱ فروردین ماه تا ساعت۲۲ روز شنبه ۱۷ فروردین ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۸ اسفندماه تا ساعت۲ بامداد روز بعد از آب اسک به رودهن ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ همین روز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک‌ به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۴ فروردین ماه، روز جمعه۹ فروردین ماه و روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۵-۱۶ فروردین ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روزهای اعلامی تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء)‌ به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلرها از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ اسفندماه و روز پنج شنبه ۸ فروردین ماه از تهران به سوادکوه ممنوع است.

تردد انواع تریلرها از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ روز یک شنبه ۴ فروردین ماه و روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ فروردین ماه از سوادکوه به سمت تهران ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه‌روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار