در آستانه عید نوروز برگزار شد :

جشنواره تخم مرغ های رنگی در دبستان پسرانه علامه حلی 1 دوره اول

بیرجند (پانا) - جشنواره تخم مرغ های رنگی در آستانه عید نوروز به منظور ایجاد نشاط و طراوت در میان دانش آموزان و همچنین استقبال از بهار، با حضور 170 دانش آموز دبستان هیأت امنایی پسرانه علامه حلی 1 دوره اول برگزار شد .

کد مطلب: ۹۰۲۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره تخم مرغ های رنگی در دبستان پسرانه علامه حلی 1 دوره اول

علیرضا بنی اسدی مدیر دبستان علامه حلی 1 دوره اول با بیان اینکه رنگ کردن تخم‌مرغ یکی از آیین‌های نوروزی است گفت : همه ایرانیان از دیرباز تاکنون هنگام تحویل سال و شروع سال نو بر سر سفره هفت سین عید نوروزشان تخم مرغ های رنگی زیبایی می گذارند که نشان از باروری و رشد و زایش خوبی‌ها و سمبل شکوفایی و نمو در سال جدید است .

وی افزود : جشنواره تخم مرغ های رنگی با هدف ؛ پاسداشت جشن نوروزی ، پرورش خلاقیت دانش آموزان و تقویت کارهای گروهی و دست ورزی دانش آموزان در این آموزشگاه برگزار شد .

وی ادامه داد : در این برنامه شاد و مفرح دانش آموزان تخم مرغ های آب پزی که برای این منظور با خود به آموزشگاه آورده بودند با استفاده از آب رنگ ، گواش و سایر مواد رنگی تزیین کردند و در سفره هفت سین مدرسه قرار دادند .

بنی اسدی افزود : معلمان آموزشگاه در طراحی تخم مرغ های رنگی به دانش آموزان توصیه های لازم را داده و داوری این جشنواره را انجام و بهترین طرح های ابتکاری مورد تشویق قرار گرفتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار