رئیس اداره اوقاف دامغان:

بیکاری از معضلات جدی کشور است/ واقفان ورود کنند

سمنان (پانا) - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان گفت: بیکاری از معضلات جدی کشور به شمار می‌رود و واقفان باید برای رفع این مشکل ورود کنند.

کد مطلب: ۹۰۲۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
بیکاری از معضلات جدی کشور است/ واقفان ورود کنند

حجت‌الاسلام مرتضی میرکو رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان اظهار کرد: طی چهار دهه اخیر با شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی علیه نظام و ملت ایران برنداشته و نخواهد داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان ادامه داد: چهل سالگی انقلاب اسلامی معرف ناکامی و شکست چهل ساله استکبار جهانی با خلق توطئه‌های مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

میرکو با تأکید بر اینکه ملت ایران در این مدت همیشه در صحنه حاضر بودند، تصریح کرد: حضور ملت ایران در صحنه تمام نقشه‌های استکبار جهانی را علیه کشورمان تا الآن نقش بر آب کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان با اشاره به اینکه مردم ایران لحظه‌ای خود را از ولایت و رهبری جدا نکردند، اضافه کرد: این رمز پیروزی ملت ایران و نقطه عطفی در شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه کشورمان مشکلات اقتصادی زیادی دارد، تصریح کرد: مردم در بحث معیشت و امور اقتصادی مشکل دارند؛ بیکاری از معضلات جدی کشور به شمار می‌رود؛ تورم هم داریم، ولی مردم بحث لزوم حفظ ارکان نظام جمهوری اسلامی را جدا از مشکلات اقتصادی می‌دانند و واقفان در این امور ورود خواهند کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان تأکید کرد: دشمن در جنگ اقتصادی نمی‌تواند وفاداری ملت را به نظام و ارزش‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا بگیرد، زیرا ملت ایران به این ارزش‌های خود وفادار هستند.

میرکو با اشاره به اینکه دشمن در تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد، اظهار کرد: تخریب نظام از طریق جنگ اقتصادی خواب پریشان استکبار جهانی است و ملت ایران بیدارتر از گذشته هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار