انتقاد ترامپ از مک‌کین درگذشته

دونالد ترامپ در توئیتی سناتور درگذشته جمهوری‌خواه، جان مک کین را برای دادن رای مخالف در لغو قانون "اوباماکر" مورد هدف نقد خود قرار داد.

کد مطلب: ۹۰۲۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد ترامپ از مک‌کین درگذشته

به گزارش ایسنا از پایگاه خبری هیل، سناتور جان مک‌کین که سال گذشته فوت کرد، سومین جمهوری خواهی بود که علیه جایگزین کردن "اوباماکر "در سال ۲۰۱۷ رأی داده بود.

این توئیت به پرونده تأیید نشده اتحاد دونالد ترامپ با روسیه اشاره کرده که توسط مأمور اطلاعات سابق انگلیس جمع‌آوری شد و توسط دفتر مک‌کین به اخبار "BuzzFeed" رسید.

ترامپ که ظاهراً از "کن استار" مشاور مستقل سابق که تحقیقات را به دولت کلینتون هدایت کرد نقل قول می‌کرد، گفت: پخش کردن پرونده کذب و کاملاً بی اعتبار متأسفانه یک لکه تاریک علیه جان مک‌کین است.

او ادامه داد: او لکه‌های ننگین‌تر دیگری نیز دارد، از جمله مخالفت با لغو و جایگزین کردن اوباماکر بعد سال‌ها حمایت و کمپین برای لغو و جایگزینی آن!

مک کین از منتقدان دائمی ترامپ بود و سنای آمریکا در لغو لایحه بهداشت و درمان اوباما موسوم به اوباماکر شکست خورد چرا که این جمهوری‌خواه علیه آن رأی داد.

این سناتور در کتاب ۲۰۱۸ خود با نام "موج خستگی ناپذیر" اعلام کرد که او بر موضع خود مبنی بر پیگیری پرونده روابط آمریکا با روسیه ثابت قدم می‌ماند و آن را به اف بی آبی می‌برد. یکی از وابستگان مک کین هم چنین تعدادی از مدارک را به پایگاه‌های خبری ارائه کرد.

اعلام شده است که بودجه این پرونده از سوی وکلای کمیته دموکراتیک ملی و کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون تأمین می‌شود. بعضی از ادعاها همچنان تأیید نشده باقی مانده‌اند.

مک‌کین در کتابش نوشت: من این تعهد را رها نمی‌کنم و حتی بار دیگر نیز این کار را انجام خواهم داد. هر کسی خوشش نمی‌آید می‌تواند به جهنم برود!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار