برگزاری دوره امداد و کمک های اولیه جمعیت هلال احمر پاکدشت

پاکدشت( پانا) - جهت افزایش سطح آمادگی و اطلاعات شهروندان پاکدشت در زمینه امداد و کمک های اولیه همه ساله دوره های آموزشی مقدماتی در جمعیت هلال احمر شهرستان برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۰۲۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره امداد و کمک های اولیه جمعیت هلال احمر پاکدشت

آرزو محمد حسینی مسئول آموزش جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت گفت: کلاس‌های آموزشی امداد و کمک های اولیه به صورت مقدماتی با هدف ارتقای سطح آمادگی امدادی شهروندان در هر سطح سنی و هر سطح تحصیلاتی اعم از زن و مرد ، دانش آموز و دانشجو در مواجهه با حوادث وبلایای طبیعی به همت جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت رایگان برگزار می شود.

اودر ادامه افزود: شرکت در این دوره‌های آموزشی موجب می شود که افراد بعد از پایان دوره به مهارت‌هایی دست یابند که در زمان بروز حوادث به عنوان تیم‌های بحران بتوانند با اقدام به موقع و مناسب از بروز آسیب‌ها و تلفات انسانی جلوگیری کنند ودر این دوره افراد با ارزیابی مصدوم، احیای قلبی ریوی، خونریزی و پانسمان، شکستگی، آتل بندی و اسکان اضطراری آشنا می شوند.

حسینی با اشاره به اعطا مدرک پایان دوره با برگزاری آزمون خاطر نشان کرد: افراد بعد از گذراندن این دوره‌ها در قالب تیم‌های امدادی سازمان دهی می شوند و می توانند دوره‌های تخصصی را گذرانده و به فعالیت‌های عام المنفعه و خدمات رسانی بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار