دریافت عیدی از دانش‌آموزان در مدارس، تخلف آشکار است

رشت (پانا) -رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش گیلان گفت: در مدارس غیردولتی نرخ شهریه مصوب شده و هیچ مدیری حق دریافت وجه خارج از چارچوب قانونی را ندارد.

کد مطلب: ۹۰۲۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دریافت عیدی از دانش‌آموزان در مدارس، تخلف آشکار است

حمید آقاجانی در خصوص دریافت عیدی در برخی مدارس غیردولتی، اظهار کرد: در مدارس غیردولتی نرخ شهریه مصوب شده و تمام دریافتی ها هم وارد سامانه می شوند لذا هیچ مدیری حق دریافت وجه خارج از چارچوب قانونی را ندارد، در صورت بروز چنین مواردی، تخلف آشکار محسوب می‌شود و بلافاصله شورای نظارت منطقه و استان ورود می‌کند.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه میزان حقوق و مزایای پرسنل در سامانه ثبت‌نام مدارس غیردولتی مشخص است و آنان برابر قانون کار از مزایا برخوردار می شوند، افزود: اولیای گرامی می‌توانند مسائل مربوط به دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی را در سامانه «www.mosharekatha.ir » ثبت و پیگیری نمایند.

آقاجانی، با بیان اینکه در استان 900مدرسه غیردولتی داریم، گفت: نحوه برخورد با ارباب رجوع و اولیای دانش‌آموزان، رفتار و تعامل مربیان با اولیا از نکات مهمی است که در اولویت قرار دارد و چنانچه برخوردها منطبق با مشی و قانون نباشد، ما پاسخگو خواهیم بود زیرا مدارس غیردولتی با مشارکت اولیا اداره می‌شود.

وی ادامه داد: اولیای دانش‌آموزان سرمایه اجتماعی مدارس غیردولتی هستند لذا احترام به اولیا و همچنین معلمان باید در اولویت مدارس غیردولتی قرار گیر زیرا به سبب اعتماد اولیا این مدارس دایر می‌شوند.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش گیلان تاکید کرد: اولیای دانش آموزان در صورت مشاهده چنین تخلفاتی می‌توانند به سامانه مشارکتها مراجعه و تخلف را گزارش کنند یا با شماره مستقیم 33322970 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار