تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اندیشیده شده است

رشت (پانا) -فرماندار املش گفت: تمامی تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی در شهرستان اندیشیده شده است.

کد مطلب: ۹۰۲۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اندیشیده شده است

یونس محمودی در جلسه شورای اداری املش ، با اشاره به اسکان مسافران نوروزی در مسافرکاشانه ها و مدارس شهرستان افزود: تاکنون چهار مدرسه با 30 کلاس و 24 مسافرکاشانه در ایام نوروز برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
وی همچنین از انجام تمهیدات لازم در ارتباط با کشیک های نانوایی ها، داروخانه ها، تأمین سوخت، تأمین گوشت های مرغ و قرمز منجمد و گرم خبر داد.
محمودی با اشاره به شیوه نامه ابلاغی استاندار گیلان در آستانه فصل زراعی جدید گفت: تاکنون هشت پهنه از استخرها لایروبی شده و کار آبگیری آنها به اتمام رسیده و هفته آینده نیز هفت پهنه دیگر آبگیری می شود.
فرماندار املش از اتمام صددرصدی هشت سردهنه اصلی زارعی خبر داد و افزود: تاکنون در 86 درصد اراضی شالیزاری شخم زمستانه زده شده و در نیم درصد از شالیزارها خزانه گیری شده است.
وی خاطرنشان کرد: تا زمان حاضر 16 تن گوشت مرغ منجمد و گرم و گوشت قرمز منجمد در شهرستان توزیع شده ضمن آنکه برای استمرار کار نانوایی ها 80 هزار کسیه آرد توزیع کرده ایم.
اسدالله عباسی نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، بر ضرورت حفظ انسجام و همدلی در کشور تأکید کرد و گفت: هیچ مسئولی نباید دل مردم را خالی کند و اگر آسیبی در بخشی وجود دارد، لازم است راهی برای برطرف کردن آن بیابیم.
وی ادامه داد: برای راه چهار بانده املش به شلمان، مصالح تأمین شده و سه میلیارد تومان اعتبار گرفته ایم و به زودی مسیرباقی مانده زیرسازی و آسفالت خواهد شد.
وی اضافه کرد: توانستیم 20درصد بهای برگ سبز چای را برای سال آینده افزایش دهیم ولی برای ما راضی کننده نیست و می کوشیم افزایش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار