معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس تغییر کرد

رخشانی‌مهر: کارمندان در محیط کار خود باید فرصت و شرایط خلاقیّت داشته باشند

تهران (پانا) - مراسم تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی و سرپرست حراست سازمان نوسازی مدارس، با حضور رئیس این سازمان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۲۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس تغییر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در این مراسم گفت: «تأمین آرامش‌خاطر و امنیت شغلی کارکنان وظیفه اصلی ماست. کارمندان در محیط کار خود باید فرصت و شرایط خلاقیّت داشته باشند. اعتقاد دارم سرمایه اصلی یک مجموعه موفق، ابتدا منابع انسانی پویا، باانگیزه و کارآمد است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.»

او افزود: «حوزه پشتیبانی یک مجموعه می‌تواند نقش به‌سزائی در رسیدن به توسعه و تعالی سازمانی ایفا کند. عملکرد موفق مجموعه‌های تخصصی وابسته به عملکرد خوب حوزه پشتیبانی دارد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس سرآمدی این سازمان را در زمینه سلامت کاری و تخصص‌گرایی، افتخارآفرین دانست و ادامه داد: «یک مجموعه تخصصی همواره باید به انجام کار تخصصی خود بپردازد و لازمه این مهم، داشتن اطمینان خاطر از حوزه پشتیبانی است.»

رخشانی‌مهر تغییر و تحول را موجب پویایی در سازمان‌ها دانست و افزود: «رمز موفقیت در تغییرات مدیران، تخصص‌گرایی و شایستگی است که موجب افزایش رضایتمندی و ارتقای عملکرد می‌شود.»

او اصلاح ساختار سازمانی و تدوین سند جامع نیروی انسانی را از مهمترین فعالیت‌های معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی این سازمان در یکسال گذشته دانست و خواستار تلاش مضاعف معاون جدید این حوزه و مجموعه کارکنان آن برای ارتقای وضعیت شغلی و معیشتی کارکنان شد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور تأثیرگذاری در ساختاری که برای آینده نظام تعلیم و تربیت تلاش می‌کند را لطف خداوند دانست و گفت: «فراهم‌کردن شرایط تحصیل آینده سازان ایران اسلامی برای نیل به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی یک خدمت ماندگار محسوب می‌شود.»

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود مراقبت از شأن، منزلت و جایگاه سازمانی کارکنان را بسیار مهم دانست و گفت: «سرمایه‌های گزافی برای پرورش یک نیروی انسانی هزینه می‌شود و باید با کمک به رشد و تعالی این منابع، از پرداختن به حواشی آسیب‌زا بپرهیزیم.»

در پایان این مراسم، محمد رکوعی به عنوان معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی معرفی و از خدمات محمد جمالزاده قدردانی شد. همچنین با حکم مهرالله رخشانی‌مهر، سیدحمیدرضا صادقی به عنوان سرپرست حراست سازمان معرفی و از خدمات علی بازرگان، مدیر پیشین این مجموعه قدردانی شد. بازرگان با ابلاغ دیگر رئیس سازمان نوسازی مدارس به عنوان مشاور امور پشتیبانی رئیس سازمان منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار