برگزاری یادواره شهدای فرهنگی پاکدشت

پاکدشت(پانا) - آیین یادواره شهداو خانواده معظم شهدای فرهنگی با حضور رییس اداره آموزش و پرورش و فرماندار شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۲۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره شهدای فرهنگی  پاکدشت

یادواره شهدای فرهنگی شهرستان پاکدشت با حضور محمد سیلسپور ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت و هادی تمهیدی فرماندار، حسین شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، ابراهیم سیری رئیس شورا و کوروش میرزایی شهردار فرون آباد، روسای ادارات تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، آب و فاضلاب به ویژه خانواده معظم شهداء و جمعی از فرهنگیان شهرستان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد .

هادی تمهیدی در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ایام ماه رجب گفت: بیش از چهل سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی گذشته و درخت پرثمری که امام(ره) آن سال‌ها در سرزمین پاک ایران کاشت، از روزهای آغازین حیات خود با دشمنی‌ها و خصومت‌های بسیاری از سوی استکبار جهانی مواجه بود، اما امروزه به قدرتی بزرگ و فرامنطقه ای تبدیل شده است.

او افزود: نظامی که مبتنی بر ارزش های اسلامی و فرهنگ عاشورا و شهادت باشد، هیچگاه در منظر دشمنان نظام خوشایندی نخواهد بود و دشمنان دائما در حال تلاش برای ضربه زدن به پیکره این نظام هستندو امروز هم شاهد هستیم که تمام دنیا بسیج شده اند تا ایران اسلامی را از پای درآورند که به لطف خدا، حمایت‌های همه جانبه مردم و هدایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هیچگاه به خواسته خود نخواهند رسید.

تمهیدی در ادامه گفت: جمهوی اسلامی ایران هم اکنون به عنوان یکی از قدرت‌های بزرگ جهان و منطقه به شمار می رود و در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، نظامی، ورزشی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و این توفیقات و جایگاه امروزی مرهون خون پاک شهدا است.

او با تاکید بر اینکه باید همواره از نظام و لایت فقیه پاسداری کنیم، اظهار کرد: امنیت و آرامش امروزی ایران اسلامی از قبال برکت خون شهدا است و به همین خاطر همه در پاسداری از خون شهدای عزیز انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم مسئولیم و باید ادامه دهنده راه آن‌ها بوده و همواره در راه اعتلای این نظام دست از تلاش و کوشش برنداریم.

تمهیدی خاطر نشان کرد: شهدای ما در بالندگی هرچه بیشتر نظام از جان خود گذشتند و حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، به همین دلیل خانواده معظم شهدا هم از جایگاه بسیار والایی برخوردارند و حفظ حرمت آن‌ها واجب است و انشاالله خداوند این نظام و انقلاب را به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار