جبهه لرین قهرمانی آنادیر » در حوزه هنری آذربایجان غربی رونمایی شد

ارومیه(پانا)- کتاب« جبهه لرین قهرمانی آنادیر » نوشته « اتابک تیموری » با حضور جمعی از هنرمندان عرصه ادبیات ارومیه و جمعی از مسئولان استانی در سالن شیخ صفی الدین ارموی حوزه هنری آذربایجان غربی رونمایی شد.

کد مطلب: ۹۰۲۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
جبهه لرین قهرمانی آنادیر  »  در حوزه هنری آذربایجان غربی رونمایی شد

در این مراسم که با حضور رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شهدای ارومیه و رئیس شورای اسلامی ارومیه برگزار شد، از زحمات « اتابک تیموری » در خلق و تولید این کتاب با اهداء لوح سپاس و هدایایی نقدی تجلیل شد.

شعر خوانی تعدادی از شاعران کودک و بزرگسال حاضر در این برنامه و سخنرانی رئیس شورای اسلامی ارومیه و فرمانده سپاه شهدای ارومیه با موضوع نقش نویسندگان در معرفی و اشاعه فرهنگ غنی آذربایجان و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به زبان مادری( ترکی آذربایجانی) از دیگر بخش های مراسم رونمایی از کتاب « جبهه لرین قهرمانی آنادیر » در حوزه هنری آذربایجان غربی بود.

« جبهه لرین قهرمانی آنادیر » مجموعه ای از نثر های ادبی به زبان ترکی و اشعار ترکی در قالب بایاتی با موضوع «نقش مادران و بانوان در دوران دفاع مقدس » است که طی سال جاری با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی برای نخستین بار تولید و منتشر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار