رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری : شهرری بعنوان شهر المپیکی کشور در بیشتر زمینه های ورزشی سرآمد است

شهرری (پانا)- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: ری بعنوان شهر المپیکی کشور باید در تمامی زمینه ها ورزشی سرآمد باشد و لازمه آن هم حمایت همه جانبه از ورزش این منطقه است.

کد مطلب: ۹۰۱۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری : شهرری بعنوان شهر المپیکی کشور در  بیشتر زمینه های  ورزشی سرآمد است

مهدی صداقت در آئین تجلیل از ورزشکاران شهرستان ری اظهار کرد: استعدادیابی ورزشکاران در تمامی هیات‌های ورزشی در سنین پایین در وزارت ورزش و جوانان آغاز شده و این مهم زمینه ساز توسعه ورزش قهرمانی و حضور جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف ورزشی در جهان است.
او ادامه داد: راه اندازی پایگاه رشته‌های ورزشی موجب افزایش شور، اشتیاق و تلاش هر چه بیشتر نوجوانان و نونهالان برای حضور در مسابقات جهانی و توسعه ورزش قهرمانی در کشور است و اکنون پایگاه رشته جودو در شهرری راه اندازی شده و پایگاه رشته‌های المپیکی تکواندو و کشتی در اولویت قرار دارد.

صداقت افزود: سعی می کنیم تا شرایط سخت افزاری و نرم افزاری این رشته‌ها را در این منطقه جنوبی پایتخت فراهم کنیم تا شاهد مدال آوری ورزشکاران این منطقه در میادین ورزشی و بین المللی باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان ری اضافه کرد: این شهرستان با وجود کمبود امکانات ورزشی دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای زیادی است که باید شکوفا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار