نماینده مردم اردستان در مجلس: طرح «استانِ اصفهان شمالی» به نتیجه نخواهد رسید

اردستان (پانا) - نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی معتقد است طرح استان اصفهان شمالی به نتیجه نخواهد رسید و فقط در همین حد است که اعلام وصول شود.

کد مطلب: ۹۰۱۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مردم اردستان در مجلس: طرح «استانِ اصفهان شمالی» به نتیجه نخواهد رسید

حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان‌های قسمت شمال و شمال شرق استان یک مقدار مظلوم واقع شده‌اند و توسعه آنچنانی نداشتند، طرح استان اصفهان شمالی در صحن علنی مجلس اعلام وصول شده است.

وی افزود: به نظر بنده این طرح به دلیل مشکلات پیش رو به نتیجه نخواهد رسید و فقط در همین حد بوده که اعلام وصول شود. این طرح اگر حتی در مجلس رأی هم بیاورد به دلیل بار مالی‌ای که دارد شورای نگهبان آن را رد می‌کند. حتی گفته می‌شود مقام معظم رهبری هم با اضافه شدن استانی دیگر به کشور مخالف است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این موضوع به پیشنهاد نماینده مردم کاشان در مجلس مطرح و قرار شده است شهرستان‌های نائین، اردستان، نطنز و کاشان در قالب یک استان ادغام شوند.

طباطبایی‌نژاد در خصوص وضع مرکزیت استان اصفهان شمالی گفت: موضوع مرکزیت فعلا مطرح نیست، ولی بنده اعلام کردم به شرطی موافقت می‌کنم که این طرح با مرکزیت شهرستان اردستان باشد.

وی تاکید کرد: معتقدم شهرستان اردستان بیشتر بقیه شهرستان‌های استان مظلوم واقع شده است و آن توسعه که بقیه شهرستان‌ها داشتند در این منطقه صورت نگرفته که شاید یکی از دلایل آن دوری از مرکز استان باشد. اگر قرار باشد اردستان تحت مجموعه‌ای دیگری غیر از اصفهان باشد که مرکزیت نداشته باشد لزومی به این تغییر نیست و مجموعه شهرستان با این موضوع مخالف است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار