بازدید پیشتازان منطقه زبرخان از سازمان تامین اجتماعی

پانا (زبرخان) - در راستای اجرای سومین دوره طرح سراسری بازدید دانش آموزان از واحدهای اجرایی سازمان تامین اجتماعی ،پیشتازان منطقه زبرخان با حضور در شعبه تامین اجتماعی این منطقه از نزدیک با کارکردها و مفاهیم تامین اجتماعی آشنا شدند .

کد مطلب: ۹۰۱۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید پیشتازان منطقه زبرخان از سازمان تامین اجتماعی

در این دیدار که 30نفر از دانش اموزان دوره دوم متوسطه حضور داشتند ، کارشناسان این شعبه در سخنانی ضمن ارایه تاریخچه سازمان تامین اجتماعی در ایران با معرفی خدمات متنوع این سازمان توضیحاتی در خصوص انواع بیمه ها ، تعهدات کوتاه و بلندمدت به آنان ارایه نمودند.

رییس سازمان دانش آموزی زبرخان گفت:بازدید های دانش آموزی از شعب تامین اجتماعی در جهت ترویج فرهنگ بیمه تامین اجتماعی صورت می پذیرد و هدف از اجرای این طرح را شناخت بیشتر دانش آموزان که به عنوان نسل مولد و کارآفرین فردای جامعه می باشند با مفاهیم و مقررات تأمین اجتماعی بیان کرد.

سید علی حسینی با بیان این مطلب که هم اکنون درصد قابل توجهی از جمعیت منطقه زبرخان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی می باشند ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح شاهد ترغیب جامعه به استفاده از خدمات تأمین اجتماعی و افزایش تعداد بیمه شدگان درمنطقه باشیم .

وی خاطرنشان کرد: آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با قوانین و مقررات تأمین اجتماعی به طور قطع در آینده موجب آگاهی بیشتر در حوزه های بیمه ای خود و خانواده آنان خواهند شد و تداوم چنین برنامه هایی جهت افزایش آگاهی و دانش جامعه از فعالیتها و خدمات تامین اجتماعی،اولویت کاری سازمان دانش آموزی می باشد.

در ادامه تولایی رییس سازمان تامین اجتماعی منطقه زبرخان از حضور پیشتازان جهت توجیه فعالیت ها و خدمات این سازمان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار