معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

کاشت چند نهال درختی به یادبود نام شهدا سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر

بوشهر(پانا) - معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان بوشهر از کاشت چند نهال درختی به یادبود نام شهدا سوادآموزی آموزش و پرورش استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۱۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
کاشت چند نهال درختی به یادبود نام شهدا سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر

غلامرضا دانش فر در گلزار شهدای بهشت صادق شهر بوشهر با ادای احترام به مقام والای شهدا هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: رشادت و فداکاری شهدای بزرگوار در دفاع قدرتمندانه از میهن اسلامی ایران موجب عزتمندی تمامی ایرانیان آزاده شد و ما در این راستا مدیون شهدا هستیم.

داش فر ادامه داد: با توجه به این که انقلاب اسلامی با نام شهدا جاوید مانده است با انجام صحیح وظیفه در هر پست و جایگاهی می توان قدردان جانفشانی شهدا بود و همچنین نبایستی از رفع مشکلات همه قشرها بویژه خانواده شهدا غافل نماند.

دانش فر در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به روزدرختکاری و هفته طبیعت،یاد و خاطره شهدای سوادآموزی کشور و استان را گرامی داشت و با کاشت چند نهال درختی در یادبود نام شهدا سوادآموزی، اظهارداشت: در این روز با کاشتن تعدادی نهال هم نگاهی دوباره به احیاء مجدد طبیعت می اندازیم و هم با زنده نگهداشتن ارزشها خاطره شهدای والا مقام را گرامی می داریم.

وی خواستار توجه به پیشنه دینی نهال کاری هم شد و افزود: درخت کاری علاوه بر جنبه زیست محیطی، جنبه مذهبی و دینی هم دارد که نمونه آن تاکید بر این موضوع در سوره مبارکه انعام است.

دانش فر گفت : کاشت هر نهال علاوه بر آفرینش محیطی زیبا و شاداب برای افراد جامعه، می تواند از تخریب منابع آب، خاک، سیل و آثار زیان بار آن جلوگیری نماید.

وی تاکید کرد : رواج کاشت نهال درختی و سپس پرورش، نگهداری و مراقبت از آن به یک فرهنگ همگانی تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار