در گفت‌وگو با پانا

بهداد سلیمی: نامه بازنشستگی‌ام را ارسال نکردند، مجبور شدم تست دوپینگ بدهم

تهران (پانا) – قهرمان بازنشسته وزنه‌برداری آسیا و جهان علت انجام آزمایش دوپینگ به رغم خداحافظی‌اش از ورزش حرفه‌ای را ارسال نشدن نامه بازنشستگی‌اش از فدراسیون وزنه‌برداری ایران به فدراسیون جهانی عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۰۱۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بهداد سلیمی: نامه بازنشستگی‌ام را ارسال نکردند، مجبور شدم تست دوپینگ بدهم

بهداد سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره انجام دادن تست دوپینگ به رغم خداحافظی از دنیای حرفه‌ای وزنه‌برداری گفت: اسم من در لیست وادا بود و به همین دلیل بعد از اینکه با من تماس گرفته شد و اعلام کردند که باید تست دوپینگ بدهم بلافاصله این کار را انجام دادم تا مشکلی پیش نیاید و کسی مشکلات را به گردن من نیندازد.

وی ادامه داد: من زمانی هم که وزنه می‌زدم ترسی از تست دوپینگ نداشتم و حالا هم که از وزنه‌برداری دور شدم همین حس را دارم و هیچ ترسی از تست در هر کجای دنیا و هر زمانی باشد ندارم.

سلیمی در ادامه صحبت‌هایش در مورد نامه بازنشستگی‌اش از دنیای وزنه‌برداری اظهار کرد: من نباید پیگیر این مسائل باشم، بلکه فدراسیون وزنه‌برداری باید نامه بازنشستگی مرا به فدراسیون جهانی ارسال کند. تا زمانی هم که این نامه به فدراسیون جهانی ارسال نشود من همچنان به عنوان وزنه‌بردار محسوب می‌شوم و اسمم در لیست وادا برای تست دوپینگ قرار دارد و مجبور هستم تست بدهم.

قهرمان طلایی المپیک لندن درباره ارسال نشدن نامه بازنشستگی‌اش به فدراسیون جهانی وزنه‌برداری گفت: همانطور که گفتم این موضوع باید از طریق فدراسیون وزنه‌برداری پیگیری شود، من به عنوان ورزشکار این رشته که در رقابت‌های مختلف مدال‌آور بودم حداقل این انتظار را دارم که فدراسیون پیگیر این موضوع باشد. آنها تا به این لحظه چیزی از من نخواستند که امضا کنم و من فکر می‌کنم پیگیری این امور کمترین کاری است که باید صورت بگیرد. به هر حال من تست دوپینگ دادم و امیدوارم از این به بعد وضع کمی تغییر کند.

سلیمی درباره فعالیتش در روزهای پس از خداحافظی از ورزش حرفه‌ای گفت: من همچنان ورزش می‌کنم البته نه به صورت حرفه‌ای که برای حضور در یک مسابقه یا تورنمنت باشد. تنها تلاش می‌کنم آمادگی جسمانی‌ام را تا حد معمولی نگه دارم.

او درباره انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری که قرار است اردیبهشت برگزار خواهد شد، عنوان کرد: بزرگان زیادی در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری ثبت نام کردند و به طور حتم رقابت جذابی بین نامزدها شاهد هستیم. امیدوارم هر اتفاقی بیفتد به سود وزنه‌برداری ایران باشد. علی مرادی در این چهار سالی که در فدراسیون بوده نتایج خوبی کسب کرده است و حالا باید دید در روز انتخابات وضع چطور پیش می‌رود.

قهرمان وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی 2018 در پایان درباره احتمال همکاری‌اش با فدراسیون وزنه‌برداری اشاره کرد و گفت: نه فعلاً چنین صحبتی نشده است و فکر نمی‌کنم هم پیش بیاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار