رئیس آموزش و پرورش پیربکران:همراهی اولیا با مدارس در تسهیل یادگیری بسیار مهم است

پیربکران (پانا) - در مراسمی با حضور مسئولین منطقه و استان آئین افتتاحیه اتاق اولیا در دبستان عسکریه روستای بجگرد منطقه پیربکران انجام شد.

کد مطلب: ۹۰۱۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش پیربکران:همراهی اولیا با مدارس در تسهیل یادگیری بسیار مهم است

رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران در آئین افتتاحیه اتاق اولیا در دبستان عسکریه گفت: خانواده در سند تحول بنیادین قوی دیده شده است. با توجه به روند آینده پژوهی در خانواده جایگاه خانواده در 10 یا 20 سال آینده نسبت به امروز تغییر چشمگیری خواهد داشت.

وی با توجه به نقش خانواده در سند تحول بنیادین بیان کرد:تقویت بنیان خانواده و کمک به افزایش دانایی و مهارت های خانواده در ایفای نقش تربیتی متناسب با اقتضائات جامعه اسلامی از راهکارهای 1/4 تا 6/4 در این سند می باشد.

مجتبی سهرابی یکی از ارکان مهم مدرسه را اولیا معرفی کرد و گفت: اولیا همراه با مربیان و فراگیران نقش و تاثیر بسزایی را در برنامه های مدرسه دارند. همراهی اولیا با مدارس از نظر فکری و یاری نمودن مربیان در تسهیل یادگیری بسیار مهم است. بیشترین زمان حضور فراگیران در کنار اولیا است و آنان به عنوان بهترین مربی کمک شایانی به آنان خواهد نمود.

رئیس اداره در پایان اذعان داشت: در این راستا برای تکریم و منزلت اولیای محترم و نقش و جایگاه آنان، امروز شاهد افتتاح اتاق اولیا در 10 درصد مدارس منطقه پیربکران هستیم تا مکان و فضای مناسبی برای حضور اولیا در مدارس فراهم گردد.

گفتنی است در آئین افتتاحیه اتاق اولیا رئیس و کارشناس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، بخشدار بخش پیربکران، جمعی از مسئولین بخش و محلی، مدیران مدارس، اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه و اولیای دانش آموزان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار