بهروز کمالوندی خبرداد:

112 دستاورد جدید هسته‌ای به‌زودی رونمایی می‌شود

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: 112 دستاورد جدید هسته ای 20 فروردین 98 در بخش های مختلف رونمایی خواهد شد.

کد مطلب: ۹۰۱۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
112 دستاورد جدید هسته‌ای به‌زودی رونمایی می‌شود

به گزارش ایرنا بهروز کمالوندی روز شنبه در حاشیه افتتاح ساختمان جدید موزه دکتر علی اکبر صالحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دستاوردها در زمینه های فنی، اکتشاف، استخراج، چرخه سوخت، نیروگاهی، علوم و فنون، پیشرفت لیزر و حوزه‌های مختلف بوده و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

وی افزود: رونمایی از این دستاوردها در شرایط فعلی کشور به دشمنان پیام می دهد که ملت ایران در برابر تحریم های اقتصادی مقاومت کرده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده اند.

این مسئول ادامه داد: آمریکا بعد از ناامیدی و شکست در زمینه جنگ نظامی به جنگ تمام عیار اقتصادی روی آورد و هم اکنون تنها دستاویز فشار به ایران را ابزارهای اقتصادی و تحریم قرار داده است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: آمریکا در این جنگ به همه متحدان و غیرمتحدان خود فشار می‌آورد که با کشور ایران روابط اقتصادی نداشته باشند درحالیکه ملت ایران با اقتدار از این مرحله نیز عبور خواهد کرد.

کمالوندی با بیان اینکه ممکن است سال آینده فشار تحریم ها بیشتر حس ‌شود، افزود: به دنبال یافتن راه‌های مختلفی برای خنثی کردن فشارها هستیم و در این راستا باید از همه امکانات، مدیریت داخلی خوب و ظرفیت‌های داخلی برای مقابله با جنگ اقتصادی حداکثر استفاده را برد.

این مسئول افزود: تحریم ها از ابتدای پیروزی انقلاب از سوی آمریکا علیه ایران وجود داشته و همواره کم و زیاد شده است و باید با صبر و شکیبایی و اتحاد و انسجام از آنها عبور کرد.

ساختمان جدید موزه علی اکبر صالحی وزیر سابق امور خارجه ایران و رییس سازمان انرژی اتمی امروز در شبستان حیاط شترخان واقع در سرای تاریخی سعد السلطنه قزوین با 660 متر مربع وسعت افتتاح شد.

در این موزه مجموعه ای از هدایای دکتر صالحی که در زمان تصدی گری وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی به وی از سوی سران 150 کشور آسیایی، اروپایی، آمریکایی و آفریقایی اهدا شده، به نمایش گذاشته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار