برگزاری اولین دوره مسابقات استانی مهارتهای آزمایشگاهی مدارس سمپاد

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری اولین دوره مسابقات استانی مهارتهای آزمایشگاهی مدارس سمپاد خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۱۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین دوره مسابقات استانی مهارتهای آزمایشگاهی مدارس سمپاد

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در تشریح این خبر گفت: دانش آموزان دوره دوم متوسطه سمپاد مدارس استان در اولین دوره مسابقات استانی مهارتهای آزمایشگاهی، در مدرسه فرزانگان چهاردانگه به رقابت پرداختند.

اودر ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات گفت: ایجاد هم افزایی در توانمندی‌های دانش آموزان و شکل گیری مناسب فعالیت‌های علمی و عملی دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان استان و هدایت آنها به سمت فعالیت‌های مهارت آزمایشگاهی از جمله اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بود.

صیدلو با اشاره به شرکت هفده تیم از مراکز استعدادهای درخشان شهرستانهای استان تهران در این دوره از مسابقات ،خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در تی‌ های سه نفره، در دوبخش کتبی وعملی در پایه دهم و پایه یازدهم در محل دبیرخانه مسابقات فرزانگان چهاردانگه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ریاست کمیته نظارت این مسابقات را برعهده داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار