کریمی: امسال شاهد حضور چند برابری شرکت کنندگان در فراخوان پرسش مهر 19 بودیم

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس با یادگیری یک یا چند مهارت، حضور در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی، کمک به رونق کسب و کار و ترویج زیباشناختی هنررا از مهمترین اهداف دیگر فراخوان نوزدهم پرسش مهر دانست.

کد مطلب: ۹۰۱۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: امسال  شاهد حضور چند برابری شرکت کنندگان در فراخوان پرسش مهر 19 بودیم

براساس این گزارش عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص اهمیت مهارت آموزی که پرسش اصلی رئیس جهمور محترم در ابتدای سال تحصیلی بود گفت: کمک به رئیس جمهور محترم و دولت در ابعاد مختلفی ممکن می باشد. یکی از روشها تقویت ارزش کارآفرینی و تلاش و اهتمام از طریق آموختن و به کارگیری مهارت های مختلف می باشد. به همین دلیل است که جناب آقای دکتر روحانی به درستی سئوالی مطرح کردند که توجه جامعه دانش آموزی و فرهنگیان را به مهارت آموزی سوق دهند.

کریمی همچنین افزود: تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس با یادگیری یک یا چند مهارت، حضور در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی، کمک به رونق کسب و کار و ترویج زیباشناختی هنر از مهمترین اهداف دیگر فراخوان نوزدهم پرسش مهر بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران گفت: در این فراخوان در شهر تهران نزدیک به 30000 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان در رشته های شعر، داستان کوتاه، هنرهای دستی و تجسمی، نمایشنامه نویسی، فضای مجازی و وب نوشت، سرود همگانی و سخنوری شرکت نمودند که نهایتاً پس از داوری 90 اثر برگزیده انتخاب و در مراسمی در کانون شهید مفتح مورد تجلیل قرار گرفتند.

کریمی خاطرنشان کرد: امسال به تناسب سال گذشته شاهد حضور چند برابری شرکت کنندگان در فراخوان پرسش مهر 19 بودیم.

کریمی در انتها به ضرورت وجود دغدغه مندی نزد دانش آموزان و فرهنگیان همسو با سئوالات رئیس جمهور محترم اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم در آینده شاهد به بارنشستن نتایج ارزشمند آثار و دستاوردهای دانش آموزی در رشته های مختلف پرسش مهر باشیم. مطمئناً توجه به آثاری که به زیبایی هر چه تمام تر خلق شده اند می تواند برای برنامه ریزان کشور الگو و راهکاری باشد به نمایندگی از تمامی افکار ملت عزیز ایران که در فراخوان پرسش مهر متجلی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار