شهردارمنطقه 20: تکریم از فرزندان شاهد و خانواده های معزز شهدا تکلیفی بزرگ و ارزشمند برای مسئولین و مدیران شهری است

شهرری (پانا) - شهردار منطقه بیست در فضای معنوی بهشت زهرا(س) همراه با فرزندان شاهد شاغل شهرداری منطقه، در مراسم غبارروبی مزار پدران شهید شرکت کرد.

کد مطلب: ۹۰۱۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
شهردارمنطقه  20: تکریم از فرزندان شاهد و خانواده های معزز شهدا  تکلیفی بزرگ و ارزشمند برای مسئولین و مدیران شهری  است

فرهاد افشار شهردار منطقه 20 تکریم از فرزندان شاهد و خانواده‌های معزز شهدا را تکلیفی بزرگ و ارزشمند برای مسئولین و مدیران شهری برشمرد و اظهارکرد: کسب فیوضات معنوی از مهمترین اهداف همراهی با خانواده ها و فرزندان شهدا است که برای ادامه راه خدمتی نیازمند این فیوضات هستیم.

او با اشاره به اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهم‌ترین عوامل حفظ انقلاب بوده،گفت: مسئولین و مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشند و امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

افشار با بیان اینکه خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم، افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران به شمار می رود.

مراسم تجلیل از فرزندان شاهد شاغل شهرداری منطقه 20 همزمان با روزهای پایانی سال و به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در سالن دعای ندبه بهشت زهرا(س) انجام شد و سپس شهردار و مدیران ارشد همراه با فرزندان شاهد شاغل شهرداری منطقه، بر سر مزار پدران آنها حاضر شدند و ضمن غبارروبی به قرائت فاتحه پرداختند.

/خبرنگار:شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار