مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی خبر داد: اختصاص37 پایگاه ثابت و2029 اسکان موقت برای فرهنگیان در تعطیلات نوروزی 98

تبریز ( پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از آمادگی دستگاه تعلیم وتربیت استان برای پذیرایی از فرهنگیان در نوروز 98 خبر داد و گفت: بدین منظور37 پایگاه ثابت و 2029 اتاق اسکان موقت در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۹۰۱۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی خبر داد: اختصاص37 پایگاه ثابت و2029 اسکان موقت برای فرهنگیان در تعطیلات نوروزی 98

جعفر پاشایی در گفت و گو با خبرنگار پانا با بیان اینکه بسیج امکانات و منابع فصل جدیدی در گردش گردی استان گشوده شده است، خاطرنشان ساخت: دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجان‌شرقی در بحث اسکان نورزوی و تابستان رویکرد رضایت مندی عمومی فرهنگیان از سراسر کشور را در وجه همت خود قرار داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی خاطرنشان ساخت: بر اساس آمار49937 هزار فرهنگی در نوروز 97در مراکز رفاهی دستگاه تعلیم و تربیت استان اقامت کرده اند.

پاشایی یاد آور شد: 141535 هزار فرهنگی در تابستان سال جاری از سراسر کشور وارد آذربایجانشرقی شده و در مراکز رفاهی آموزش وپرورش استان اقامت کرده اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه محل‌های اسکان در تمام سطح استان به امکانات مور نیاز تجهیز گردیده است، یادآور شد: 37 پایگاه ثابت و 2029 اتاق برای اسکان موقت برای فرهنگیان جهت پذیرایی در عید نوروز در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در تابستان ۹۵ رتبه نخست و در تابستان ۹۶ رتبه دوم و در تابستان 97 رتبه دوم را در اسکان فرهنگیان کسب کرد و این از افتخارات این مجموعه است.

وی تجهیز خانه‌های معلم را از دیگر کارهای انجام شده عنوان کرد و بیان داشت: هر کسی به این استان با عنوان فرهنگی وارد می‌شود از تمام ظرفیت‌های استان بهره می‌برد.

پاشایی گفت: تهیه نقشه‌های گردشگری، راهنمایی مهمانان جهت بازدید از شهر تبریز، فعال نمودن چی‌پی اس برای نمایان ساختن موقعیت‌های مورد نیاز، تجهیز نمازخانه‌ها و استقبال از مهمانان فرهنگی در ورودی‌های شهر از دیگر کارهای انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار