منطقه یک تهران آماده میزبانی از گردشگران نوروزی

تهران (پانا) - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران گفت: به منظور معرفی جاذبه های گردشگری شمال تهران و میزبانی از گردشگران نوروزی ، ۱۱ ایستگاه اطلاع رسانی گردشگری در سطح منطقه یک راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۹۰۱۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
منطقه یک تهران آماده میزبانی از گردشگران نوروزی

مجتبی توسلی با اعلام خبر فوق اظهار داشت : به منظور میزبانی و ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی ۱۱ ایستگاه اطلاع رسانی گر شگری در سطح منطقه یک راه اندازی می شود تا اطلاعات لازم در اختیار گردشگران قرار گیرد.
توسلی با اشاره به پتانسیل های گردشگری موجود در شمیران و شمال تهران افزود: در منطقه یک پتانسیل گونه های متنوع گردشگری از جمله طبیعت گردی و اکو توریسم،گردشگری غذا،گردشگری خرید و همچنین گردشگری مذهبی موجودمی باشد. از جمله جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه میتوان به بازارچه قدیمی تجریش ، باغ فردوس و موزه سینما، موزه موسیقی، خانه موزه دکتر حسابی، باغ هنر ایرانی، موزه تماشاگه زمان، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد و نیاوران ، خانه موزه های سیمین و جلال،استاد انتظامی،دکتر حسابی و همچنین بوستان های فرامنطقه ایی و ارتفاعات کوهنوردی اشاره نمود که مورد توجه گردشگران در ایام نوروز قرار می گیرد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران اضافه کرد: در ایستگاه های اطلاع رسانی علاوه بر معرفی مکان های گردشگری شهر تهران و شمیران نقشه کامل منطقه و تفرجگاه ها نیز به علاقه مندان ارائه خواهد شد.
توسلی خاطر نشان کرد: این ایستگاه ها دربوستان قیطریه، ورودی ایستگاه متروی صدر، موزه سینمای ایران، میدان شهید شهریاری دانشگاه شهید بهشتی، مرقد مطهر صالح ابن موسی الکاظم(ع)، کاخ نیاوران ،چهارراه پارک وی جنب ایستگاه آتش نشانی، ضلع غربی میدان دربند، ورودی متروی میدان قدس،مقابل کاخ نیاوران، ابتدای خیابان جماران بر پا می شود.
توسلی در انتها اظهار داشت: ستاد مرکزی گردشگری شهرداری منطقه یک نیز در طول ایام نوروز در ساختمان اصلی منطقه واقع در میدان قدس مستقر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار