شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران آغاز به کار کرد

ساری (پانا) - شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با هدف ایجاد تشکلی از احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۹۰۱۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران آغاز به کار کرد

علی غفاری در نشست خبری هیئت رئیسه شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران که ظهر امروز تشکیل شد، خبر از آغاز رسمی فعالیت این تشکل در ۲۲ شهرستان استان داد و گفت: «این تشکل مجموعه‌ای از احزاب و گروه‌های مختلف با سلایق مختلف سیاسی و اجتماعی است.»

او هدف از ایجاد این تشکل را درک فرصت‌های جامعه دینی و حفظ تمامیت ارضی کشور با وحدت میان تمام گرایش‌ها و سلایق برشمرد: «مردم در اصول و ‌آرمان انقلاب متحد هستند، مسائل حاشیه‌ای است که دل‌ها و صفوف را از هم جدا می‌کند.»

رئیس هیئت رئیسه شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با اعلام خبر تشکیل هیئت رئیسه این شورا، اولویت اصلی فعلی شورا را انتخابات مجلس شورای اسلامی برشمرد و گفت: «تمرکز ما روی اشخاص نیست و روی شاخص‌هایی است که محور توافق همه است.»

غفاری به منشور فعالیت شورا در سه محور اشاره کرد و محورها را چنین برشمرد: «معرفی شاخص‌های شایستگی، تعهدات منتخب نسبت به وظایف و‌مردم، تبیین نقش و نظارت ماردمی بر عملکرد مسئولان.»

به گفته او اگر شاخص‌ها نباشند، تعصبات مختلف باعث می‌شود برد با افراد دارای زر و زور و تریبون باشد.

غفاری با بیان اینکه شوراهای هماهنگی نیروهای انقلاب در شهرستان‌ها برای انتخابات در نهایت ممکن است لیست بدهند، از حمایت از کاندیداها و در عینحال مطالبه‌ی برنامه از آن‌ها خبر داد.

غفاری دلیل عدم تشکیل حزب برای این شورا را چنین توضیح داد: «حزب فقط در چهارچوب حزب خود فعالیت می‌کند و عمدتا حزب رقیب خود را تحمل نمی‌کند. کار ما هیئتی و فراتر از حزب است. بخش مالی را نیز خود اعضای شورا بر تأمین می‌کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار